Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun kultasijoitusten arvonnousu on 82% 4 vuodessa

Vierailija
31.01.2025 |

Fyysisen kullan siis. Ja mikä näissä on hauskaa, jos talouteen tulee häiriöitä tai rahanpainanta jatkuu / kiihtyy, niin näiden arvo vaan jatkaa nousuaan. Toisin kuin välttis osakkeiden... 

Romahdusta, varsinakaan äkillistä, ei tarvitse pelätä. Jos talous hetkeksi tervehtyisi (lol) ja kullan nousu vähän alenisi, on hyvä hetki tankata lisää rahajärjestelmän romahdusta odotellessa.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ostanut Bitcoineja silloin 4 vuotta sitten niin arvonnousu olisi olult "pikkuisen" enemmän.

Vierailija
2/9 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulta on paska sijoitus. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit ostanut Bitcoineja silloin 4 vuotta sitten niin arvonnousu olisi olult "pikkuisen" enemmän.

Kyllä itse asiassa ostin myös, tai vähän vajaa 4v sitten. On noussut about saman verran.

Vierailija
4/9 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, mä olen hankkinut kultasalkun ja bittirahaa jo aikoja sitten, kullan arvo on noussut jo 3 numeroisen arvon siitä millä sen ostin ja se arvo ei ala 1. 

Vierailija
5/9 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, mä olen hankkinut kultasalkun ja bittirahaa jo aikoja sitten, kullan arvo on noussut jo 3 numeroisen arvon siitä millä sen ostin ja se arvo ei ala 1. 

Aika moni ei ole vaan hankkinut vieläkään, plus mulla on sitä kultaa aika paljon. Tällä hetkellä mun kulta- ja kryptosalkkujen yhteisarvo on jotain 400 000e. 

Vierailija
6/9 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika moni ei ole vaan hankkinut vieläkään, plus mulla on sitä kultaa aika paljon. Tällä hetkellä mun kulta- ja kryptosalkkujen yhteisarvo on jotain 400 000e. 

Montako kiloa?  

Vierailija
7/9 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä itse asiassa ostin myös, tai vähän vajaa 4v sitten. On noussut about saman verran.

Meinasin jo unohtaa kun talous ei kiinni kymppitonneista eikä joku sata/parisataa tonnia aina tule mieleen.

Vierailija
8/9 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montako kiloa?  

Muutamia.

Vierailija
9/9 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meinasin jo unohtaa kun talous ei kiinni kymppitonneista eikä joku sata/parisataa tonnia aina tule mieleen.

Tää ei ole ap, mutta näinhän se tavallaan menee :D

Ei vaan, en laske kryptoille oikein mitään ennen kuin on tuotot käsissä, koska ne arvot voivat sahata niin paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kolme