Lukiolainen ei päässyt retkelle ydinvoimalaan Olkiluoto pitää Suomen ja Venäjän kaksoiskansalaisuutta turvallisuusuhkana
Kommentit (392)
Eli mikään estä sitä, että esim muslimien pääsyy Suomeen kiellettäisiin. Miksi näin ei tehdä?
Huomiona lisäksi että nykyään syötetään ry ssäpropagandaa jo vauvoille venäjällä. Hyvä olla varovainen näiden nuorienkin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Entäs me suomalaiset, joiden esim. 3.-4. polvesta alkaen suku on venäläistä verta? Olisi kiva kuulla, mihin vedetään raja.
Siinähän se on vedetty, kansalaisuuteen! Tuskin 3. tai 4. polven venäläisverisillä Venäjän kansalaisuutta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäoikeudenmukaista kyeisen opiskelijan kannalta. Olisikohan tuossa ollut terveen järjen käyttö sallittua.
Miten niin olisikohan? Sitähän tässä kerrankin on käytetty. Ja sitä paitsi, samat säännöt kaikille, venäläinen kuin venäläinen, miten tämä yksi lumihiutale niistä muista eroaa?
Ei eroa mitenkään. Venäläiset ovat pahoja, eikä niitä pitäisi päästää Suomeen ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Eli mikään estä sitä, että esim muslimien pääsyy Suomeen kiellettäisiin. Miksi näin ei tehdä?
Se olisi r*sistista.
IS:n uutisen mukaan koko retki jäi tekemättä kun tuo venäläinen ei päässyt kansalaisuutensa takia sinne.
SITÄ minä pidän ihmeteltävänä.
Olin kerran siviilipuolustusjoukkojen mukana ruotsalaisella Muskön saarella, siellähän on mm sukellusvenetunneli. Kyllä meidän henkilötietomme tarkistettiin sekä ennen matkaa että itse matkalla.
Mitä ihmeellistä siinä on?
En varmaan olisi päässyt sisään jos olisin näyttänyt venäläistä henkkaria. Siinäpä olisin sitten heilutellut kättäni muille, jotka jatkoivat matkaa. En usko, että olisivat jääneet kanssani.
Oliko poju leirillä Krimillä?
Suomalaislapset lomailivat Venäjän kutsumana miehitetyllä Krimillä asiantuntija: Kyseessä on provokaatio
Kuusi lasta Suomesta sai Venäjän hallitukselta lahjaksi paikan tunnetulle Artek-kesäleirille, joka järjestettiin heinä-elokuussa
Vierailija kirjoitti:
Täysin järjetöntä. Eihän kukaan halua mitään ydinterrrorrismia kotimaahansa tai edes naapurimaahan. Saasteet kun on yhteisiä.
Neuvostoliiton ja Venäjän toimiin kun perehtyy niin huomaa ettei niitä pienet säteilyongelmat haittaa edes omalla maalla.
Ei siellä mitään erikoista ole. Turha siitä kitistä ja hyvä kun sinne ei päästetä ketä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Sama käytäntö ihan joka maassa. Hyvä että edes jossain asiassa meidän viranomaisilla on selkärankaa.
Lisäys vieelä että tämä ei siis rajoitu mitenkään pelkästään venäläisiin vaan joka maassa on sama käytäntö mitä kaksoiskansalaisuuksiin tulee. Riippuu myös siitä mikä se toinen valtio on.
Vierailija kirjoitti:
Täysin järjetöntä. Eihän kukaan halua mitään ydinterrrorrismia kotimaahansa tai edes naapurimaahan. Saasteet kun on yhteisiä.
Eipä tietenkään. Eikä tapattaa kansalaisiaan sodassa.... Eiku
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä luulette, pääsisikö suomalainen käymään Venäjällä ydinvoimalassa?
Vierailija kirjoitti:
Rasismi on näköjään Suomessa sittenkin sallittua. Todellinen oppikirjaesimerkki rasismista.
ok Igor. Jätämme propagandamielipiteesi omaan arvoonsa.
Eli Helsingin tuleva pormestari Kokoomuksen Daniel Sazonov ei pääse ydinvoimaloihin, koska on kaksoiskansalainen ja äidinkieli Venäjä.
Vierailija kirjoitti:
IS:n uutisen mukaan koko retki jäi tekemättä kun tuo venäläinen ei päässyt kansalaisuutensa takia sinne.
SITÄ minä pidän ihmeteltävänä.
Olin kerran siviilipuolustusjoukkojen mukana ruotsalaisella Muskön saarella, siellähän on mm sukellusvenetunneli. Kyllä meidän henkilötietomme tarkistettiin sekä ennen matkaa että itse matkalla.
Mitä ihmeellistä siinä on?
En varmaan olisi päässyt sisään jos olisin näyttänyt venäläistä henkkaria. Siinäpä olisin sitten heilutellut kättäni muille, jotka jatkoivat matkaa. En usko, että olisivat jääneet kanssani.
Se on kato solidaarisuutta, sulle selvästi vierasta.
Kai Mykkänen on myös venäläisen äidin lapsi. Hesan tuleva pormestari on myös Venäjän kansalainen tai siis kakdoiskansalainen.
Miten niin olisikohan? Sitähän tässä kerrankin on käytetty. Ja sitä paitsi, samat säännöt kaikille, venäläinen kuin venäläinen, miten tämä yksi lumihiutale niistä muista eroaa?