Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gallup: Jutteletko lentokoneessa ventovieraan vierustoverin kanssa?

Vierailija
03.03.2007 |

Minä en. Tietysti vastailen jos hän jotain kyselee tai aloittaa keskustelua. Mutta oma-aloitteisesti en aloita keskustelua.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä yleensä jotain tulee sanottua...

Vierailija
2/11 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan lentänyt kuin reittilennoilla, ja niillä ihmiset tekevät yleensä töitä, nukkuvat tms. Joskus olen jutellut, jos juttu on lähtenyt jotenkin sujuvasti käyntiin mutta yleensä en. Toinen hankala on se, ettei tiedä edes millä kielellä vieruskaverille pitäisi puhua. Lensin aiemmin usein väliä, jolla olevat puhuivat yleisesti kolmea kieltä. Oli aina hirveä pohtiminen jos oli vieruskaverille asiaa, mitä näistä kolmesta kielestä kannattaisi ekana kokeilla. Aika usein meni arvaus väärin.

Jos olisin charterlennolla johonkin lomakohteeseen, niin sitten varmaan tulisi juteltuakin, kun voisi olettaa, että muutkin ovat " vapaalla" .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lennän paljon työmatkoja mannertenvälisillälennoilla ja haluan käytää aikani lepäämiseen ja kohdemaan aikaeroon totutteluun ja kokemukseni mukaan niin haluaa tehdä valtaosa kanssamatkustajistakin.

Vierailija
4/11 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä ryhdy keskusteluun, vaikka vierustoveri haluaisi jutella. Vastaan siis vain mahdollisimman lyhyesti ja uppoudun jälleen kirjaan.

Vierailija
5/11 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen musiikkia heti kun sen on sallittua, ja teen töitä läppärillä, luen kirjaa tai nukun. Uskoisin, että ruumiinkieleni on niin luotaantyöntävää, ettei minulle kukaan haluakaan puhua :-) Lennän siis työn puolesta paljon, ja haluan vain olla omissa ajatuksissani enkä hieroa tuttavuutta kenenkään kanssa...

Vierailija
6/11 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustan aina mieheni kanssa, joka istuu vieressäni. Mielummin juttelen hänen kanssaan.

Vierailija
7/11 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tulee juteltua vähän, joskus ei muuta kun hei ja anteeksi kun menen vessassa käymään.

Vierailija
8/11 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lennän paljon yksin lasteni kanssa, joten käytännössä vierustoverit alkavat melkein aina jutella heille.

Vierailija
9/11 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tulee muutenkin juteltua, paljon useammin kuin junissa tai busseissa. Lentokoneissa tapaa mielenkiintoisia ihmisiä ja toisaalta joutuu istumaankin niin lähekkäin, että juttua syntyy helpommin.

Vierailija
10/11 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomeen ja Suomesta tulevilla lennoilla harvoin kukaan rupeaa, ja se sopii mulle. En pidä lentämisestä ja ihan mielellään vaan koetan nukkua tai muuten odottaa, että pääsee pois koneesta... Mutta ulkomaisilla lennoilla aika usein joku rupeaa rupattelemaan, ja kyllä mä sitten juttelen.

Vierailija
11/11 |
04.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä sitä aina jaksa työasioita selata ja lukea. olen tutustusnut kivoihin tyyppeihin matkoilla, kerran yhteen mukavaan mieheenkin.. suosittelen sinkkunaisille, joskus saattaa osua kohdalle kiva tyyppi!