Mistä virtsatietulehdus voi johtua, kun
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Mistä vanhukset saavat tämän bakteerin?
Omasta ulosteesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex miehen tyttöystävällä oli aina tulehdus. Tartutti sen mieheenkin. Tyttöystävä kulki kylmälläkin minihamosessaan. En tiedä johtuiko siitä.
Ei johdu tuosta. VTIn aiheuttaa bakteerit.
Tai joku muu kuin bakteerit kuten minulla. Kirjoitin ketjussa siitä.
Niin. Ap:lla n myös virtsatietulehdus ilman bakteereja. Mikä tässä mahtaa olla niin vaikeaa ymmärtää.
Miten ap voi tietää bakteereisen puutteesta? Jos olisi käynyt lääkärissä niin asiaa tutkittaisiin enemmän siellä, eikä tarvitsisi kysellä palstalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Johtuu epähygieenisyydestä. Kun naisella alushousut esim. paskaset pääsee bakteereita vääriin paikkoihin.
Henkilökohtaisesta hygieniasta huolehtiminen auttaisi...
Terkut sinne INCEL-läävääsi: sinä et ehkä viikottainkaan käy suihkussa, mutta naiset peseytyvät joka kerta käydessään vessassa, senkin haiseva tynkä. Ja oma hajusi vähenisi käyttämällä sontimisen jälkeen sitä bideetä, joka vessassasi kerää pölyä.
Olen perheellinen ja tiedän ammattini puolesta vuorenvarmaksi, että naisten hygieniassa on parantamisen varaa.
Terkut vaan sinnekin.
Pese pyyhe useammin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ex miehen tyttöystävällä oli aina tulehdus. Tartutti sen mieheenkin. Tyttöystävä kulki kylmälläkin minihamosessaan. En tiedä johtuiko siitä.
Ei johdu tuosta. VTIn aiheuttaa bakteerit.
Tai joku muu kuin bakteerit kuten minulla. Kirjoitin ketjussa siitä.
Niin. Ap:lla n myös virtsatietulehdus ilman bakteereja. Mikä tässä mahtaa olla niin vaikeaa ymmärtää.
Miten ap voi tietää bakteereisen puutteesta? Jos olisi käynyt lääkärissä niin asiaa tutkittaisiin enemmän siellä, eikä tarvitsisi kysellä palstalta.
No kuule kun ihan labratesteissä on tämä tänään todettu. Gynellä käyty tänään, ennen virtsanäytettä. Ihan uteliaisuuttani kyselen.
Joskus voi näytteen viljely vasta paljastaa bakteerin. Niin kohdallani kävin, sain kyllä antibiootin koska oireet oli selvät, vasta viljelyssä löytyi ja lääke vaihdettiin.