Pilvi ja Paula ainoa kelvollinen podcast?
Ei kyllä tarvi ainakaan runsauden pulasta kärsiä, kun tätä Suomen podcast-tarjontaa katselee. Tai kuuntelee. Haluan kuunnella hauskoja juttuja, jotka oikeasti naurattaa. Toistaiseksi Pilvi ja Paula on ainoa, josta tykkään. Aiemmin kuuntelin Antti Holmaa ja se oli myös ihan hauska aikansa. Mutta tosiaan kun haluaisin kuunnella enemmän kuin sen yhden puolen tunnin jakson viikossa Pilviä ja Paulaa, niin tietääkö kukaan mitään oikeasti hauskaa podcastia? Ja ei, mikään Nikotellen ei ole vaihtoehto. :D
Enkä kestä näitä pari-kolmekymppisten naisten podcasteja (olen itse kolmenkympin ehtoopuolella), joissa ärsyttää jo se anglismeja vilisevä kieli. Ja jokin sellainen itsetietoisuus / itseriittoisuus. Kuuntelin esimerkiksi Sointua ja Jannia hetken ja sitten ei vain pystynyt enää. Alkoivat pitää jotain puolustuspuhetta, kun Jannia oli jossain pilkattu / kritisoitu. Ja miesten podcastit, joita olen kokeillut, ei vain ole kiinnostanut yhtään pätkää. Tylsiä.
Vinkkejä?
Kommentit (3)
Joo, minäkin useimpien podcastien kohdalla kyllä mietin, että miten paljon nuo mahtaa tienata suoltamalla moista p*skaa päivästä toiseen. Ja kuka niitä viitsii kuunnella! Mieluummin vaikka lumisadetta kasarin vanhasta kunnon kuvaputkitöllöstä, niin siinä kohinassa edes sielu lepää.
Se Antti Holman eka Podcast oli hyvä, mutta seuraavassa se vain lörpötti arkisia tekemisiään eikä selkeesti vauvautunut enää yhtään suunnittelemaan ja ideoimaan. Helppoa rahaa i guess.
Pilvi ja Paula best! Ei kyllä tule muita hyviä mieleen. Hirveää roskaa kaikki.