Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka suuret paineet miehillä on, ennen ensimmäistä seksikertaa uuden naisen kanssa?

Vierailija
30.01.2025 |

Enkä nyt tarkoita mitään kännipanoja, joits ei enää koskaan edes nähdä. Vaan ihan kun aletaan ehkä sitä suhdetta rakentamaan?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys :-). Itsellä eron jälkeen oli hirmuiset paineet ensimmäisellä kerralla. Nainen oli jumalaisen kaunis ja sivistynyt. Mutta siitä se lähti. En tiedä kutkuttavampaa, kuin molemmat tietää mihin ilta tulee päättymään ;-). Ei ole yleensä paineita jos tunnelma on vapautunut ja rento ja yleensä se on ollut. Minkälaisia kokemuksia sinulla on ollut :-) ?

Vierailija
2/22 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eronnut syksyllä lähes koko aikuisikäni kestäneestä suhteesta ja tilanne mietityttää nyt paljon. Kertaakaan en ole vielä käynyt edes treffeillä, mutta kyllähän se kevättä kohdin kutkuttaisi. Olen nyt vaan 49 vuotias, en 17 vuotias ajattelematon poikakolli. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon auttaa, että mielikuvissa pitää naista halpana vosuna, etkä välitä siitä nauttiiko se vai ei.

Silloin eka tärkeäkin pano sujuu hyvin. Se on aivan sama kuin urheilijalla jossain isossa kisassa. Jos ajattelee sen kisan tärkeyttä, niin eihän hommasta tule mitään. Täytyy ajatella, että on jossain piirikisoissa eikä ketään kiinnosta, vaikka kaatuisit lähdössä.

Vierailija
4/22 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla hieman samanlainen tilanne. Jännittää paljon uuden ihmisen kanssa. Aikuisiällä ollut suhteita, joissa seksiä ollut tosi harvoin, muutaman kerran vuoteen ja sen lisäksi olen ollut viimeiset vuodet sinkkuna ja selibaatissa, viime kertaisesta suudelmastakin on varmaan 2 vuotta. Pelkään ryssiväni senkin. 

Ei todellakaan kokemusta erilaisista seksiasennoista ja fysiikkakin aiheuttaa omat rajoitteensa niiden suhteen. En tiedä, vaikuttaa vielä siltä, että nainen on paljon kokeneempi ja sekin jännittää. Olen kyllä kiinnostunut kokeilemaan paljon kaikkea uutta.

T. Se lähtötelineissä ja muutaman kerran matkalla kompuroinut

Vierailija
5/22 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joutavaa. Otetaan se yksi ihminen aviopuolisoksi, häntä rakastetaan ja jutellaan asioista, myös niistä mahdollisista paineista.

vain yhden kanssa ollut, ei ollut minkään valtakunnan paineita, paitsi niitä tiettyjä

Vierailija
6/22 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ei ollut paineita edes ekalla kerralla. Olin vihdoin löytänyt itselleni tyttöystävän ja saanut levottomalle sielulleni kumppanin ja rauhan. Rauhallisesti odotin pitkällisen suutelon ja esileikin jälkeen liki pari kuukautta, milloin tyttöystävän kiima oli siima pisteessä, ettei enää kestänyt olla ilman kulliani. Siten ensirakastelusta tuli täydellistä. Itse asiassa niin täydellistä, että oltu siitä lähtien koko ikä yhdessä ja rakasteltu yhä vain.

Vierailija
7/22 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂 

Vierailija
8/22 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joutavaa. Otetaan se yksi ihminen aviopuolisoksi, häntä rakastetaan ja jutellaan asioista, myös niistä mahdollisista paineista.

vain yhden kanssa ollut, ei ollut minkään valtakunnan paineita, paitsi niitä tiettyjä

Kaikki ei tyydy siihen ensimmäiseen harjoittelukappaleeseen. 

Vierailija
9/22 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kai se on ketä nussii?

Vierailija
10/22 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako "seksikerta" rakastelua, rakastelemista? Taksimatka onkin taksikerta, lentomatka on lentokerta, jne?

Vierailija
11/22 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aika pidättyväinen alkamaan uuden suhteen, mutta ei seksi sinällään ole jännittänyt koskaan. Ensimmäisillä kerroilla olin ottanut rohkaisua ja myöhemmin olen huomannut, että homma toimii niiden kanssa, jotka minua miellyttävät ja joita minä miellytän. Kaikkien halukkaiden kanssa en sänkyyn päädy.

Vierailija
12/22 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paineita? Piereskelyongelmaako?

Vierailija
13/22 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta ei tietoa. Mutta kun se vapauden huuma koittaa, sitä tunnetta ei mikään voita 😁

Vierailija
14/22 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvinpäin aika isot ja humalassa ei lainkaan.

Vierailija
15/22 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoittaako "seksikerta" rakastelua, rakastelemista? Taksimatka onkin taksikerta, lentomatka on lentokerta, jne?

Eikun se on seksimatka.

Vierailija
16/22 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa, jännää mutta mani tooks. Ei kannata olla oma itsensä. Koskaan

Vierailija
17/22 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut paineita muuten kuin alapäässä. Himot olivat kovat ja kulli pystyssä tyttöä piti saada. Halusin koko ajan pukille ja sitten kun sinne pääsin halusin panna jatkuvasti. Niin halusi tyttökin.

Vierailija
18/22 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olihan ne paineet aika valtavat eikä mitenkään positiivisella tavalla, kun välissä ollut käytännössä 20v pelkkää tyhjää mitä naisten kanssa olemiseen tulee ja sitten yhtäkkiä pitäisi alkaa hommiin.

Vierailija
19/22 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus ollut, joskus ei yhtään. Nykyään ei enää yhtään, ei tässä kypsässä iässä ole moisia jaksanut enää miettiä. Nyt ollut 3v nykyisessä suhteessa. Ikää on 62v, takana 23 vuoden avioliitto(ikävuodet 29-52) ja 3 aikuista lasta. Sitä ennen olin kerran kihloissa. Eron jälkeen oli muutama suhdeviritys ja 4 vuoden sinkkuus. Tosiaan ei enää olet jaksanut jännittää, tai nykyisenkään kanssa sitä ole tapahtunut. Parikymppisenä kyllä.

Vierailija
20/22 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sinkkumies 29v. Joskus nuorempana vähän jännitti tilanteet uuden seksikumppanin kanssa mutta kokemuksen myötä jäänityskin lakkasi. Geeniarpajaisissa sain naisia miellyttävän ulkonäön ja reilun kokoisen stagan, mistä naiset myös tykkäävät. Nyt minulla on 20-30 seksikumppania vuosittain ja jännitys on karissut kokemuksen myötä. Rohkeasti vaan eteenpäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi