Leivoskysely
Nyt on 30.1. montako Runebergin torttua ja/tai laskiaispullaa olet syönyt tähän mennessä ja aiotko syödä vielä lähempänä kyseisiä merkkipaaluja ?
Kommentit (33)
En viitsi vastata vajaasti otsikoituihin avauksiin.
2 pullaa. Ei yhtään torttua. Tykkään mureista tortuista, joissa maistuu manteli ja karvasmanteli, en niistä helvetin rommiesanssissa liotetuista lörtsyistä, jotka tarttuu kiinni rasiaan, lusikkaan ja kitalakeen ja joiden rakenne on liisterimäinen.
Pitää tehdä itse jos haluaa hyvää.
Kaupasta ostetut on työttömälle liian kalliita, enkä jaksa ite leipoa. En tykkää niistä niin paljon.
Olen työtön ja tiedän että runeberginpäivän jälkeen Prisma myy kahden pakkauksia eurolla. Tähtään sinne.
Vierailija kirjoitti:
Olen työtön ja tiedän että runeberginpäivän jälkeen Prisma myy kahden pakkauksia eurolla. Tähtään sinne.
👍 Toivotaan että toistuu tänä vuonna.
Laskiaspullia 3, torttuja 0. Saattaa jäädä tähän.
En oo ikinä tykännyt pullista. Ehkä siksi, koska äitini ei leiponut pullia. En oo lapsena ehdollistunut makuun.
Vierailija kirjoitti:
Prisma on liian kaukana. 3, 30 bussilippu, ei kiitos.
En yhtään kumpaakaan, vaikka molemmista pidänkin. Voisilmäpullaa ja kanelikorvapuusteja on kyllä tullut vedettyä viime aikoina. Saa nähdä ostanko ollenkaan. Todennäköisemmin Runebergia tulee ostettua, sillä muuta pullaa on tosiaan tullut syötyä.
Söin yhden pakkauksen Runebergin torttuja, kaksi kappaletta siis, olivat poistotarjouksessa. Se päivähän on jo ensi viikolla ja sen jälkeen ei torttuja ehkä enää saa, niin nyt oli hyvä hetki. Yhteensä 740 kcal eli jää varmaan tähän. Maistuivat kyllä hyviltä, vaikka olivat teollisia markettitorttuja.
Laskiaispullia saa varmaan maaliskuulle, joten myöhemmin niitä.
Runebergin torttuja mennyt 5. Ainoa hyvä gluteeniton leivonnainen on Aschanin runebergin torttu, joten niitä menee. Ostan vielä, jos löytyy Prismasta.
En yhtään. Monta kertaa olen meinannut ostaa, mutta hinnan nähdessäni olen jättänyt ostamatta. Taidan ostaa vain siinä tapauksessa, jos sattuu kohdalle alennusmyynnissä olevia.
En oo yleensä syönyt kumpiakaan. Näin vähän aikaa joulun ei tee ikinä mieli mässäillä. Joskus oon leiponut ite pieniä Runebergin torttuja, mutta tuskin nyt jaksan.