Lahna mies
Auttakaa!
Olen tavannut ihanan miehen, mutta seksi ei suju. Hän vain riisuu vaatteensa ja käy sängylle makaamaan. Mun pitää hieroa se pystyyn, sitten se sormettaa mua hetken, joskus jopa niin kauan, että saan. Sen jälkeen se palaa takaisin X-asentoon sängylle ja mun pitää ratsastaa. Kauan. Kun pyydän, että vaihdetaan paikkoja tai asentoa, niin hetkeksi se sopii, mutta häneltä loppuu kunto. Eli mun on palattava takasin ratsaille, tai sitten voisin vain kääntää selkäni tai poistua vaikka tiskaamaan.
Kaikki ilo on tiessään, ja pian muistan, että eipä mun oikeestaan tehnykään mieli. Pahimmillaan esitän orkun, että pääsen jyystämään sen loppuun.
Eihän tämä näin toimi. Hidas ja laiska, onko mitään toivoa?
Kommentit (20)
Kuinka helvatan laiska vätys pitää olla jos ei viitsi edes nussia.
Siis mikä pakko sun on "palattava ratsaille ja jyystettävä" loppuun. Käännä selkäsi jos ja kun olet itse saanut, ja sillä siisti. Niinhän useimmiten miehetkin tekevät.
Ja jos ei siitä opi, on outo.
No mies on seksissä se kenen nautinto on tärkein!
Itse teen samalla lailla!
Kyllä naisen pitää ja täytyy olla se joka tekee ne nautinnon liikkeet.
Että ei tuo mies mikään lahna ole!
Mies vaan nauttii. Ja paras nautinto on se, että mahdollisimman vähän liikehdintää ja suuri nautinto
No tervetuloa vit## meidän miesten maailmaan, totahan me ollaan tehty tuhansia vuosia, nainen makaa x-asennossa ja välillä pitää miettiä onko sillä edes pulssia!!
Anne Kukkohovi pillu pillussaan!
Ai, että olisi ihana nainen vetää viikseen.
Nautinto olisi kova!
En viitsi vastata vajaasti otsikoituihin avauksiin.
Lahnat ovat ihania. Oli sitten mies tai nainen.
Vierailija kirjoitti:
No tervetuloa vit## meidän miesten maailmaan, totahan me ollaan tehty tuhansia vuosia, nainen makaa x-asennossa ja välillä pitää miettiä onko sillä edes pulssia!!
No äläs ny, nainen vaan nauttii.
Vierailija kirjoitti:
"Pahimmillaan esitän orkun, että pääsen jyystämään sen loppuun. "
Tuota kohtaa ihmettelin. Saatko siis joskus oikeastikin orkun ratsastaessasi?
Miten tuo loppuun jyystäminen tapahtuu?
Tarkoitin, että feikkaan oman orkun ja hyppään sitten ratsaille, jotta jyystän miehelle orgasmin. Mieskin tietää, etten ratsastamalla tule, joten pakko feikata ensin. Eli teatteria koko homma. Silti aina aluksi olen aidon innoissani, mutta kun mies vaan makaa selällään, muistan, miksi homma on puisevaa ja tylsää suoritusta.
Toi "käännä selkäsi ja käy nukkumaan" on hyvä idea. Ja sitä ennen voisin tosiaan sormettaa oman orgasmini, jos yhtään enää huvittaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko oppaita lahnana olemiseen?
Savulahna on tosi hyvää! Ja paras lahna löytyy katiskasta!
Vierailija kirjoitti:
Anne Kukkohovi pillu pillussaan!
Ai, että olisi ihana nainen vetää viikseen.
Nautinto olisi kova!
Pillu pillussaan?! Mitä tarkoitat pillulla pillussa?
Vierailija kirjoitti:
Siis mikä pakko sun on "palattava ratsaille ja jyystettävä" loppuun. Käännä selkäsi jos ja kun olet itse saanut, ja sillä siisti. Niinhän useimmiten miehetkin tekevät.
Ja jos ei siitä opi, on outo.
Paras ohje naiselle ikinä!
Vierailija kirjoitti:
Onko oppaita lahnana olemiseen?
Jos on kunnon lahna, niin on ainakin hyvä kutemaan ja maitia ja mätiä kyllä riittää!
Vierailija kirjoitti:
Lahnat ovat ihania. Oli sitten mies tai nainen.
Lahnat kuuluvat järveen, eivät sänkyyn!
Lahna on ihan hyvä savustettuna uusienperunoiden ja kermaviilikastikkeen kera.
Jaa. Taas matias ollu pettämis hommissa. Se on kyllä ihan paska mies. Hirvee ego ja suuret puheet. Mutta nysä muna ja ihan onneton sängyssä.
Olin itsekin aika lahna mies kun kokemusta ei juuri ollut ja ei vaan jotenkin uskaltanut tehdä mitään. Nainen tästä sanoi ja sitten aloin aktiivisemmaksi, mutta tein kaiken väärin ja siitä nainen vaan hermostui. Lopulta homma olikin sellaista että nainen oli turhautuneena seksinpuutteesta ja kiukkuinen eikä edes halunnut mitään toimintaa koska multa ei onnistunut. No se siitä.
"Pahimmillaan esitän orkun, että pääsen jyystämään sen loppuun. "
Tuota kohtaa ihmettelin. Saatko siis joskus oikeastikin orkun ratsastaessasi?
Miten tuo loppuun jyystäminen tapahtuu?