Mielipiteesi ihmisestä joka toivoo parhaalle ystävälleen keskenmenoa tai vammáista lasta?
Kommentit (17)
Nimi loppuu A-kirjaimeen ja kansalaisuus O-kirjaimeen, ikä lähentelee 6-kymppiä.
No se olis entinen ystävä,nykyinen evvk.
No ainakaan sinä et ole sen paras ystävä. Riippumatta siitä oletko se, joka toivoo vai se jolle toivotaan.
Iinalle toivottiin , on nykyään neljä fiksua lasta.
tietää kokemuksesta sama mies todella huonoilla geeneillä hällekkin luvannut jos mitä
Sairasta. Jos ajattelee tuollaisia jostakin ihmisestä, parempi olla olematta tekemisissä.
Kaikki tuo, mitä Ap kirjoitit ei jotenkin mahdu mielestäni samaan lauseeseen. - En halua uskoa, että kukaan ns. täyspäinen ystävä toivoisi yhdenkään ystävänsä kokevan keskenmenon tai saavan vammaisen lapsen.
Uskovainen mies
Hänen omat lapset perii varmaan täytehuulet ja suht alhaisen älykkyyden ;)
Vierailija kirjoitti:
Kaikkihan sitä toivoo, mutta vain sekopää paljastaa asian muille.
Sinäkinkö? Parhaalle ystävällesi? Miksi?
Ihan samanlaiset, kun sellaseista, joka sanoi adoptoivansa mun lapset, jos joskus saan sellasia.
Kannattaa erota. Ei pitäisi olla "ystävänä". Kai se ihminen tietää jolle sitä on toivoteltu, että osaa välttää toista. Kuulostaa että on jotain antipatioita ja riita. Joka on mennyt liian pitkälle. Etteivät sovi yhteen.
Tuskinpa vammaista kukaan toivoo, mutta olen itse toivonut keskenmenoa kahdelle henkilölle
a) lestadiolaiselle lopenuupuneelle suurperheen äidille, joka ei olisi mitenkään jaksanut uutta vauvaa heti entisten perään
b) minut oli manipuloitu takaamaan sukulaisten asuntolaina, "ei siinä ole sulle minkäänlaista riskiä kun meitä on kaksi työssäkäyvää ihmistä ja pystymme maksamaan lainan nopeasti pois", ja kun olin tyhmyyttäni allekirjoittanut, toinen näistä "työssäkäyvistä" ilmoitti olevansa raskaana.
Riippuu tilanteesta, toki töykeää sanoa ääneen. Mäkin olin iloinen kun ystävä sai keskenmenon. Oli silloin vasta 18 ja minä 19, elämänhallinta ei kovin hyvällä tolalla. Lisäksi oli koko ajan nuuska tai nikotiinipussi huulessa ja joi energiajuomia reilusti yli kofeiinisuositusten
Kaikkihan sitä toivoo, mutta vain sekopää paljastaa asian muille.