Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YLEn uusi dokumentti inceleistä

Vierailija
29.01.2025 |

https://areena.yle.fi/1-65849621

Mukavan oloisia miehiä, mistä johtuu etteivät naiset kelpuuta heitä parisuhteeseen?

Kommentit (804)

Vierailija
21/804 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Autismi ja sen takia ulkopuolelle jääminen on monilla syinä tähän ongelmaan.

Miehet ei niin opi niitä sosiaalisia kiemuroita ja naisille erikoinen käytös voi olla pelottavaa. Jatkuvasti joutuu arvioimaan, että meneekö henki. 

Lisäksi nämä miehet luulevat, että heillä on oikeus niihin kauneimpiin naisiin. 

Ikäänkuin minä voisin mennä jonkun reilusti itseäni "tasokkaamman" miehen luo ja sanoa, että minä tulin nyt. Olen ylipainoinen ja laiska, meillä ei ole mitään yhteistä, mutta olet tämän minulle velkaa 

Mun mielestä olisi ihan hyväksyttävää mennä, osoittaa itsevarmuutta ja rohkeutta. Sä asetat nyt vaan itselles keinotekoisia rajoitteita

Vierailija
22/804 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysyy miljoonalta, voi saada miljoonalta pakit. Siinä onkin miljoonan itkun paikka. :(

T. Se Väärä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/804 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dokumentti on ilmeisesti tehty vain siksi että haastattelija trendikkäine farkkuineen ja liimatukkineen saisi naisia. Haastateltujen Inkkeleiden rinnallahan tuo pullanaamakin näyttää suorastaan adonikselta ja varmasti saanut ihailijapostia.

Kannattaa varmaan incelin etsiä siis itseään rumempaa seuraa. Näyttää paremmalta sillä tapaa?

Vierailija
24/804 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet ei niin opi niitä sosiaalisia kiemuroita ja naisille erikoinen käytös voi olla pelottavaa. Jatkuvasti joutuu arvioimaan, että meneekö henki. 

Ikäänkuin minä voisin mennä jonkun reilusti itseäni "tasokkaamman" miehen luo ja sanoa, että minä tulin nyt. Olen ylipainoinen ja laiska, meillä ei ole mitään yhteistä, mutta olet tämän minulle velkaa 

Mun mielestä olisi ihan hyväksyttävää mennä, osoittaa itsevarmuutta ja rohkeutta. Sä asetat nyt vaan itselles keinotekoisia rajoitteita

😅😅 

Miehillä ja naisilla on se ero, että pääasiassa naiset uskovat, että jos mies ei ole kiinnostunut niin vika on itsessä. Miesten mielestä vika on kieltäytyvässä naisessa. 

Vierailija
25/804 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavis naisille kelpaa vain komea top 10 mies.

Vierailija
26/804 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tee itsestäsi mielenkiintoinen. Opiskele, huolehdi itsestäsi, kaivaudu pois niiltä foorumeilta. Ei taida riittää motivaatio?

Itsesääli ja piiloaggressiivinen käytös, ne ei oikein houkuttele.

Vierailija
27/804 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incel = naisten vihaaja 

Vierailija
28/804 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dokumentti on ilmeisesti tehty vain siksi että haastattelija trendikkäine farkkuineen ja liimatukkineen saisi naisia. Haastateltujen Inkkeleiden rinnallahan tuo pullanaamakin näyttää suorastaan adonikselta ja varmasti saanut ihailijapostia.

Kannattaa varmaan incelin etsiä siis itseään rumempaa seuraa. Näyttää paremmalta sillä tapaa?

Ei, koska sillä "rumemmallakaan" ei ole velvollisuutta ottaa mitään/ketään mitä hän ei itse halua. Syytä uskoa jo, että mikään "rumaläskiyskään" ei ole rangaistava rikos, joka pyyhkisi pois kehollisen itsemääräämisoikeuden sekä muut ihmisoikeudet. EI = EI (= edelleen ei kaikesta nönnönnööstä huolimatta).

Vierailija
29/804 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainenkohan äiti on ollut incel-miehellä? Miehellä, joka ei koe olevansa naisen rakkauden arvoinen? Miehellä, jolle on rakentunut niin heikko itsetunto, että ei uskalla lähestyä naista? Bipolaarinen poikalastaan pompottava äiti? Tunnekylmä alkoholisti-äiti? Muuten estoinen, ei osaa osoittaa tunteitaan?

Paljon on puhuttu, miten tyttären suhde isään viitoittaa hänen suhteitaan myöhemmin miehiin. Jos isä on rakastava, tytär oppii luottamaan itseensä eikä kerjää huonojen miesten huomiota. Sama pätee varmaan poikien ja äitien välisiin suhteisiin?

Meinaan, kun feministit antaa kuvan, että nämä miehet ovat syntyjään kelvottomia.

Vai mitä arvelette? Onhan myös mahdollista tietenkin, että monet näistä inceleistä ovat koulukiusattuja. Suurin osa yksinäisistä nuorista aikuisista on kouluaikanaan ollut koulukiusattuja, sanoo tutkimus. Kiusaaja varastaa kiusatun elämän oman heikon itsetuntonsa tukkeeksi.

t. nainen

Tässä taas raikas annos sisäistettyä na is v ihaa tähän päivään.

Naisia vihaavan miehen ulosanti on hänen äitinsä, eli naisen vika.

Mies ei ikinä ole itse syyllinen raivoonsa.

Vierailija
30/804 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

😅😅 

Miehillä ja naisilla on se ero, että pääasiassa naiset uskovat, että jos mies ei ole kii

Ja mun mielestä siinä ei ole mitään väärää. Mitä tollanenkin itsesyyttely lopulta auttaa? Jos sua ei hyväksytä omana itsenäsi, niin ei se toinen sua sitten ansaitsekkaan

Vierailija
31/804 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se olisi vain typerää. Ei ketään lähestytä näin.

Vierailija
32/804 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin, että moni on homo ja ei voi sitä hyväksyä. Siinä ei ole mitään väärää

Ei niin, ei ole mikään pakko hyväksyä itseään.

Vierailija
33/804 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useat nuoret naiset eivät enää HALUA parisuhteeseen yhtään kenenkään kanssa.

Miesten pitäisi vihdoin ymmärtää asia ja jättää naiset rauhaan. 

Niinhän ne aina väittävät, mutta kohta ovat kuitenkin jonkun jännämiehen kainalossa 😑

Siis maailman miehet  jakaantuvat ainoastaan jännämiehiin ja inceleihin? Mitään välimuotoa ei millään voi olla olemassa? 

Vierailija
34/804 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja se tavisnainenhan on tietysti jonkun nuoren Pamela Andersonin näköinen.

Vierailija
35/804 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla se on "kosto" jos annetaan puheenvuoro inkkeleillekin? Saunavuoroapinat viliviljakaisvalivalikrisuliheiskarit saivat julkisesti ulista "rumaläskilettulevälläänonlyfansryhävalaista" ja pimiäeukko sirkuttaa alati tavistampiomiehestään?

Vierailija
36/804 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi oli mt-potilas, yksi autisti kinkyilijä ja yksi kiihkouskoivainen. Ei ihme, jos seuraa ei ole jonoksi asti. Ei olisi naisillakaan noissa tilanteissa. 

Vierailija
37/804 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ja mun mielestä siinä ei ole mitään väärää. Mitä tollanenkin itsesyyttely lopulta auttaa? Jos sua ei hyväksytä omana itsenäsi, niin ei se toinen sua sitten ansaitsekkaan"

Jos asenne on että "olet minulle velkaa" niin se on väärä. 

Totuus on, että incelille ei kelpaa nainen, jolle hän kelpaisi :)

Vierailija
38/804 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisettomuudesta tekee ongelman niin sitten on toki inkkeli.

Kyllä kyseessä on autistimainen pakkomielle ja siitä pettymyksestä seuraava lapsenomainen kiukku näillä jonka tunnistan itsessänikin aikoinaan. sitten kun pari kertaa pääsin naisten kanssa perusteellisempiin tekemisiin niin totesin että ihan naurettavaa ollut se naisensaannin pakkomielle ja nyt voin olla yksikseni ihan rauhassa. Toki inselimäisesti edelleen kiinnitän huomiota kun joku asia mielestäni menee liikaa naisten hyväksi.

Vierailija
39/804 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainenkohan äiti on ollut incel-miehellä? Miehellä, joka ei koe olevansa naisen rakkauden arvoinen? Miehellä, jolle on rakentunut niin heikko itsetunto, että ei uskalla lähestyä naista? Bipolaarinen poikalastaan pompottava äiti? Tunnekylmä alkoholisti-äiti? Muuten estoinen, ei osaa osoittaa tunteitaan?

Paljon on puhuttu, miten tyttären suhde isään viitoittaa hänen suhteitaan myöhemmin miehiin. Jos isä on rakastava, tytär oppii luottamaan itseensä eikä kerjää huonojen miesten huomiota. Sama pätee varmaan poikien ja äitien välisiin suhteisiin?

Meinaan, kun feministit antaa kuvan, että nämä miehet ovat syntyjään kelvottomia.

Vai mitä arvelette? Onhan myös mahdollista tietenkin, että monet näistä inceleistä ovat koulukiusattuja. Suurin osa yksinäisistä nuorista aikuisista on kouluaikanaan ollut koulukiusattuja, sanoo tutkimus. Kiusaaja varastaa kiusatun elämän oman heikon itsetuntonsa tukkeeksi.

t. nainen

Miehet tarvii isästään miehen mallia. Siksihän andrew tatet ja muut machoäijät saa niin suosiota, kun miehillä ei ole niitä kunnollisia miesmalleja ympärillä. 

Vierailija
40/804 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi oli mt-potilas, yksi autisti kinkyilijä ja yksi kiihkouskoivainen. Ei ihme, jos seuraa ei ole jonoksi asti. Ei olisi naisillakaan noissa tilanteissa. 

Mitä höpötät, mt-ongelmaisilla kinkyilijänaisilla ei todellakaan näytä olevan miehistä pulaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kaksi