Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kalle Palanderille potkut...

Vierailija
29.01.2025 |

Yleltä. Ajatuksia?

Kommentit (1266)

Vierailija
881/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vahtimestarit arvostelee maailmanmestaria

Minä olin vahtimestari siihen asti, kun nimikkeitä uusittiin, nyt olen VIRASTOMESTARI. Enkä se ollut minä, joka maailman mestaria arvosteli 

Vierailija
882/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään puhutaan siitä, että painetaanko luomumuijana menee vai hormonimyrskyissä, Harala juontaa.

Teini-iästä lähtien seksuaalisesti aktiivinen ollut Huntington kertoo käyttäneensä paljon hormonaalista ehkäisymenetelmää ja kuvailee itseään hormonimyrskymuijaksi. Yleisurheilija aloitti ehkäisypillereillä, jotka nuoruuden huumassa saattoivat välillä unohtua.

Mä olin niin huithapeli kuin olla voi. Unohtelin nuorena sikana pillereitä ja jouduin ottamaan jälkiehkäisyä. Ei silloin kerrottu, miten vakavaa se on ottaa niin monta jälkiehkäisypilleriä, Huntington muistelee.

?? Ei arvioinut toisten tietyn lajin urheilijoiden seksikkyyttä tai kertonut mitä haluaisi jonkun nimeltä mainitun urheiijakollegan kanssa tehdä. Varsinkin toi jälkimmäinen on erittäin mautonta, ja helposti ahdistavaa kohteelle. Et ehkä itsekään haluaisi kuulla julkisessa podcastissa mitä joku itseäsi 10-20 vuotta vanhempi henkilö sinusta fantasioi? Palanderin arviointikyky pettänyt pahasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
883/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

melkoinen moka yleltä tulevat vielä katumaan raskaasti

Palander perseilee ja on ylimielinen tyyppi, sen lisäksi avioerisi äskettäin, mutta KUKA olusi ylen mielestä päteväämpi tyyppi alppihiihdon kisoja kommentoimaan? Eli, juu, yle teki suuren mokan, kyllä!

Vierailija
884/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan ihan normaalit ihmiset kertovat mielipiteensä sovinistisesta ja asiattomasti käyttäytyvästä ex-kommentaattorista.

Vierailija
885/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika homot läpät tyypillä. Itse en heterona pystyisi. Mikä mahtoi olla avioeron syy?

Vierailija
886/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

melkoinen moka yleltä tulevat vielä katumaan raskaasti

Palander perseilee ja on ylimielinen tyyppi, sen lisäksi avioerisi äskettäin, mutta KUKA olusi ylen mielestä päteväämpi tyyppi alppihiihdon kisoja kommentoimaan? Eli, juu, yle teki suuren mokan, kyllä!

Voisitko palata takaisin kommentaattoriksi, emme löytäneet korvaajaa. Kävisikö tuplapalkkaa, jotta palaisit?

Vierailija
887/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä luin lehdestä tuota lähetyksen translitterointia niin aikamoista teiniuhoa joka olisi saanut jäädä sinne 90-luvun perjantain saunailtaan.

Vierailija
888/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan , että pian jossain somessatai telkkarissa on Kiira Korven ja Kalle Palanderin yhteinen ohjelma.

Eikun Kiira ja Kalle kirjoittavat yhteisen runokokoelman.

Vierailija
889/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

wokeismi on saavuttavut Suomessakin saturaatiopisteen ennen romahtamistaan. Homma on riistäytynyt käsistä, parin kevennyksen takia potkut ja samalla valtamediassa pohditaan syvällisesti mikseivät miehet väistä naisia kadulla.

MFGA on tulossa ja tämä sekoilu loppuu siihen

Höpö höpö. 

jenkeissä toteutui, pian täälläkin. Ollaan kaikessa jäljessä vaihesiirron verran

Pallen mauttomuuksilla ei ole mitään tekemistä wokeismin, DEIn tai muun kanssa. Idioottimaista paskaa suusta jonka tajuaa 99,999% suomalaisista. Sinäkin.

Vierailija
890/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään puhutaan siitä, että painetaanko luomumuijana menee vai hormonimyrskyissä, Harala juontaa.

Teini-iästä lähtien seksuaalisesti aktiivinen ollut Huntington kertoo käyttäneensä paljon hormonaalista ehkäisymenetelmää ja kuvailee itseään hormonimyrskymuijaksi. Yleisurheilija aloitti ehkäisypillereillä, jotka nuoruuden huumassa saattoivat välillä unohtua.

Mä olin niin huithapeli kuin olla voi. Unohtelin nuorena sikana pillereitä ja jouduin ottamaan jälkiehkäisyä. Ei silloin kerrottu, miten vakavaa se on ottaa niin monta jälkiehkäisypilleriä, Huntington muistelee.

?? Ei arvioinut toisten tietyn lajin urheilijoiden seksikkyyttä tai kertonut mitä haluaisi jonkun nimeltä mainitun urheiijakollegan kanssa tehdä. Varsinkin toi jälkimmäinen on erittäin mautonta, ja helposti ahdistavaa kohteelle. Et ehkä itsekään haluaisi kuulla julkisessa podcastissa mitä

Minä kuitenkin halusin!

T. Kiira Korpi 

Vierailija
891/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalle itse näyttää ihan kullilta, pää on kuin terskanmollukka, pyöreä ja kiiltävä. Katsois tappi ensin peiliin, ennen kuin muita arvostelee.

Ilmoitettu ylläpidolle, odottele soittoa.

Jopet-shown molottajatko, Rane & Rane sinne soittaa, Voi eeei!!!

Vierailija
892/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko tuossa muutakin takana. Toisessa ohjelmassa lauotut typerät murjaisut eivät kuulosta siltä, että pitäisi antaa potkut ilman varoitusta tai koeaikaa.

Niin luulen. Möläytyksiä on ennenkin tapahtunut ja niitä on pyydelty anteeksi jne. ilman että potkuja on tullut.

Vierailija
893/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

wokeismi on saavuttavut Suomessakin saturaatiopisteen ennen romahtamistaan. Homma on riistäytynyt käsistä, parin kevennyksen takia potkut ja samalla valtamediassa pohditaan syvällisesti mikseivät miehet väistä naisia kadulla.

MFGA on tulossa ja tämä sekoilu loppuu siihen

Höpö höpö. 

jenkeissä toteutui, pian täälläkin. Ollaan kaikessa jäljessä vaihesiirron verran

Pallen mauttomuuksilla ei ole mitään tekemistä wokeismin, DEIn tai muun kanssa. Idioottimaista paskaa suusta jonka tajuaa 99,999% suomalaisista. Sinäkin.

ei kuitenkaan mikään syy hyllytykseen. Ja kohta ei oikeasti olekaan. Jenkeissä loppui

Vierailija
894/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä on suvaitsematon Suomi 2025.

Vierailija
895/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin vahtimestari siihen asti, kun nimikkeitä uusittiin, nyt olen VIRASTOMESTARI. Enkä se ollut minä, joka maailman mestaria arvosteli 

No onhan se paljon hienompaa olla virasto- kuin vahti-. Sehän olisi vähän kuin vahtikoira...

Vierailija
896/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mitään oikeaa koulutusta tai ammattia?

Nykäsmallilla taitaa olla.

Eli tähän aamun saakka oli ylimielinen kouluttamaton mutta suuri urheilija, mutta nyt eronnut, hylätty entinen suuruus. Siitäkin huolimatta tuntui, että yle ylireagoi. 

Vierailija
897/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä JSN-keissi?

Vierailija
898/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä Kallen tyttäret saa olla ylpeitä isästään.

Vierailija
899/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

?? Ei arvioinut toisten tietyn lajin urheilijoiden seksikkyyttä tai kertonut mitä haluaisi jonkun nimeltä mainitun urheiijakollegan kanssa tehdä. Varsinkin toi jälkimmäinen on erittäin mautonta, ja helposti ahdistavaa kohteelle. Et ehkä its

Minä kuitenkin halusin!

T. Kiira Korpi 

Sinun "runo"kirja osoitti jo, että sinun huumori on samaa tasoa kuin Palanderin kommentit. Oikeastaan vieläkin surkeampia.

Vierailija
900/1266 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen saa puhua keskeytyksestä yhdynnästä ym. Mies ei saa sanoa mitään seksiin liittyvää.

Miten tämä liityy mihinkään? Kyllä Kallekin olisi saanut puhua omista panoistaan, keskeytetyistä ta loppuun viedyistä, mutta on rumaa puhua naishiihtäjien ulkonäistä, että ovat rumia yhtä poikkeusta lukuunottamatta, tai ,että olisi pitänyt saada panna Tanja Poutiaista niin ois tuloksena ollut hyviä alppihiihtäjiä ja ihmetellä sitten, että pitäisikö siihen olla naiseltakin lupa jne.Todella mautonta höpinää aikuiselta mieheltä. Ei luulisi, että kukaan enää nykyään on noin törppö.

Urheilijan urheilusuorituksia voi kommentoida, mutta ei ulkonäköä, koska ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä urheilusuorituksen kanssa. Missikisat on sitten erikseen.

Huomasitteko  keneen kalikka kolahdi ensimmäisenä? Missi Anna- L Saariseen;);)