Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vituttaa tuo emäntä....

Vierailija
03.03.2007 |

Kerranki saatiin lapset hoitoon, niin hälle iski " mököpäivä" ja ei voi lähtä viettää iltaa minnekkään ja minäkään en saisi minnekkään lähtä... Vittu, että vituttaa tuo emäntä...-

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaa ehkä vaan huomaavaisuuttasi ja hellyyttäsi ihan kahden kesken kotona. Avatkaa viinipullo ja kynttilät palamaan, sitten kokovartalohieronta joka alkaa ihan oikeasti hieronnalla....varmasti loppuu mökötys. Eihän sitä tiedä jos vaikka sitten suihkun jälkeen haluaa lähteä myös ulos viettämään iltaa kanssasi. Me naiset olemme niin helppoja.

Vierailija
2/7 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

intiimin illan kotona! Menepäs nyt rasvaamaan asettasi taistelukuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hitossa me naiset ei osata avata suuta...

Olen joskus syyllistynyt ihan samaan " mökötykseen" kuin ap:n emäntä kun olisi ollut niin paljon helpompaa vain sanoa et " Mitäpä jos vietettäis laatuaikaa kotona rakas?" ...

Menis varmaan helpommin miehille perille kuin mököttämällä...

Vierailija
4/7 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjoa vaimolle viiniä ja lähdette ulos syömään/ mököttämään- kunhan lähdette johonkin-

TSEMPPIÄ!

T. toinen mökö

Vierailija
5/7 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sellanen, joka kutsuu jotakin emännäksi (tai vastaavasti isännäksi) on kyllä niiiiin hakoteillä jo aivan kaikesta. Jos mun mieheni sanois, edes leikillään, mua emännäksi, niin en kestäisi ajatusta elää sellaisen ihmisen kanssa. Kyse ei siis ole pelkästään sanasta " emäntä" vaan siihen liittyvästä asenteesta ja köyhästä ajattelun tasosta.

Vierailija
6/7 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

emäntä ja isäntä on ihan yleisesti käytettyjä nimityksiä, sitäpaitsi olen itse ammatiltanikin emäntä. Ota sinä kaupungin nirppanokka vaan nokkiisi emäntä nimityksestä. Et kuitenkaan oikean emännän arjesta ja työstä mitään tiedä.

Vierailija
7/7 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein otettu jos mies välillä kutsuu minua " emännäksi" . Jotenkin se vaan tuntuu kivalta ja on niinkuin hellittelynimi.. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi viisi