Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Minulla ei ole ketään kenelle puhua
28.01.2025 |
Poikaystävä kyllä on mutta sille puhuminen ei helpota kun ei hän oikein aina ymmärrä mitä tarkoitan eikä hän osaa vastata ikinä mitään. Psykologilla käyn viikottain mutta aivan eri syystä. Vanhemmille en juurikaan kerro kuulumisia kun äitini on narsistinen ja käyttää sen minua vastaan. Isovanhempia en asioillani halua vaivata vaan annan heille kuvan että kaikki hyvin vaikka ei olisikaan. Minulla ei siis kylläkään ole mitään huolestuttavia asioita vaan lähinnä haluaisin purkaa tuntemuksiani ja kokemuksia ja asioitani jollekkin. En vaik tiedä kenelle kun ei oikein ole ketään. Olen oppinut pitämään asiat itsellä ja purkamaan itsekseni asioita kuunnellessa musiikkia.
Kommentit (42)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Harrastuksista ei välttämättä saa ystäviä. Itselläni oli joskus paljon harrastuksia, että melkein joka ilta olin menossa. Silti en tutustunut kehenkään. Muut osallistujat olivat aviopareja (he tulivat ja lähtivät yhdessä ja juttelivat keskenään), kiireisiä perheenäitejä (kiire kotiin) tai väärän ikäisiä miehiä minun kannaltani. Monet menevät harrastuksiin vain harrastamaan kiinnostavaa asiaa. Kokeiltuani monta vuotta kursseja ja muuta osui tielle sellainen harrastus, josta löytyi pari ystävää pitemmäksi aikaa. Kannattaa silti hankkia harrastus, sillä silloin on itsellä ohjelmaa ja tekemistä. On joka viikko jotain, mitä odottaa. En ole katunut mitään harrastusta jälkeenpäin.