Joudun lastenkotiin
Joudun lastenkotiin minkäänlaista siellä on t 12v poika
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Te siis haluatte väkisin vääntää että lastenkoti onkin joku nuorisovankila?
Oikeasti lastenkodissa voi olla kaikenikäisiä ja kaikentaustaisia lapsia, ihan pieniäkin. Minkäs rikoksen he ovat tehneet?
Sattuivat syntymään. 🥲🥲🥲
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeasti lastenkodissa voi olla kaikenikäisiä ja kaikentaustaisia lapsia, ihan pieniäkin. Minkäs rikoksen he ovat tehneet?
Sattuivat syntymään. 🥲🥲🥲
Sattui syntymään maahan tähän jossa jo ensi-isät hakkas vaimot lapset jos ne kiinni sai.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä hatkaile. Pysy poissa päihteistä. Neljän vuoden kuluttua pääset omaan kotiin, jos olet esimerkillinen.Käy koulusi hyvin ja opiskele hyvä ammatti.
Neljän vuoden? Ehei, kyllä se on 18 vuotiaana pääsee omilleen muuttamaan.
Miksi APn tarvisi olla sijoitettuna 18 vuotiaaksi?
He pitävät siellä koska saavat siitä rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos todella näin, niin käyttäydy hyvin ja kuuntele mitä sanotaan. Kiität aikuisena itseäsi.
Jep, muista että tuntuu vaikealta, ihmiset ja aikuiset haluaa sulle hyvää. Säännöt on usein tehty lasten turvaksi, ei kiusaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos todella näin, niin käyttäydy hyvin ja kuuntele mitä sanotaan. Kiität aikuisena itseäsi.
Jep, muista että tuntuu vaikealta, ihmiset ja aikuiset haluaa sulle hyvää. Säännöt on usein tehty lasten turvaksi, ei kiusaksi.
Miksi ap ei noudattaisi sääntöjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap ei noudattaisi sääntöjä?
En ole vihjannut ettei noudattaisi
Niin paljon olettamuksia tästä pojasta langassa.
Tiedän tarinan eräästä nuoresta joka joutui lastenkotiin ja tutustui siellä muihin ongelmanuoriin eikä totellut ohjaajia. Hänen elämänsä lähti alamäkeen kun alkoi käyttämään päihteitä ja hatkailemaan huonoihin paikkoihin. Hän haki vaarallisesta elämäntyylistä helpotusta huonoon oloonsa eikä käsitellyt tunteitaan. Sai vakavia traumoja jotka vaikuttavat häneen edelleen aikuisena eikä hän vieläkään kykene elämään mielekästä ja tasapainoista elämää.
Lastenkoti on turvapaikka. Siellä on tasapainoisia aikuisia töissä. He haluavat sinulle hyvää.
Jokainen lastenkoti on erilainen, mutta pääsiassa siellä on hyviä asioita: säännölliset ruoka-ajat, oma puhdas sänky, mahdollisuus harrastaa, turvaa ja aikuisia hoitamassa.
Vierailija kirjoitti:
Lastenkoti on turvapaikka. Siellä on tasapainoisia aikuisia töissä. He haluavat sinulle hyvää.
Toivottavasti on tasapainoisia. Ihmisiä nekin ovat.
Mä valehtelin en mä minnekään oo joutumas mä halusin vaan testaa kommentoida tänne t Ap
Vierailija kirjoitti:
Mä valehtelin en mä minnekään oo joutumas mä halusin vaan testaa kommentoida tänne t Ap
Tein lasun. Ei olis kannattanut leikkiä. Lastenkotiin joudut.
Vierailija kirjoitti:
Et edes tunne mua T Ap
Poliisi näkee mitä olet tehnyt
Älä pelottele mä oo kiltti äläkä tee mitään
Vierailija kirjoitti:
Älä pelottele mä oo kiltti äläkä tee mitään
Ala venyttää reikääsi jo lastenkotia varten
Vierailija kirjoitti:
Et edes tunne mua T Ap
Olet siellä 30 vuotiaaksi asti.