Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unihäiriöt ja jatkuva väsymys

Vierailija
28.01.2025 |

Viime aikoina on ollut todella vaikeaa, nukahtaminen kestää pitkään, ja aamulla tunnen silti uupumusta. Miten selviät unihäiriöistä ja jatkuvasta väsymyksestä? Ehkä sinulla on joitain omia menetelmiäsi tai tapojasi, jotka todella auttavat?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on auttanut (Knock wood!) se että liikun paljon, myös ulkona, mutta ajoitan rankat urheilusuoritukset aiemmin päivälle. Illalla enää palauttava kävely max tunti. Sen jälkeen iltarutiinit, eikä yhtään kännykän selaamista viimeiseen pariin tuntiin ennen kuin toiveissa on nukahtaa. En myöskään mene sänkyyn ennen kuin olen oikeasti väsynyt. 

No okei, en ole ehtinyt noudattaa vielä kuin muutaman viikon mutta tulokset ovat todella rohkaisevia. Olen nukkunut paljon paremmin kuin noin 20 vuoteen. 

Vierailija
2/5 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma minullakin. Vinkit kiinnostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello soimaan aamulla klo 6.00 vaikka olis kuinka tuskallista. 

Ei päiväunia, ei kahvia klo 13 jälkeen.

Kännykkä pois klo 19.00

Ei ruokaa klo 20 jälkeen. 

Petiin klo 23.00 ja valot pois.

Lupaan että parissa viikossa alkaa korjaantumaan. 

Vierailija
4/5 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syötkö melatoniinia? Entä magnesiumia? Palaudutko liikunnasta hyvin? 

Vierailija
5/5 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Magnesiumia en käytä, mutta melatoniinia otan ohjeiden mukaan kursseilla, mutta tämä on väliaikainen vaikutus. Näin myös, että [url=https://myluminette.com/fi-fi/products/drive]SAD-lamppu[/url] valoterapia auttaa monia, minun tulee ottaa yhteyttä edustajiin ja kysyä heiltä asiaa. Tai ehkä joku on kuullut tästä ja osaa kertoa, kannattaako kokeilla vai ei?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi neljä