Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jalkapallo: tuomarivirhe "päätaklauksessa"?

Vierailija
28.01.2025 |

Videolla hyökkäävä joukkue saa tuomarilta rangaistuspotkun, koska puolustaja mukamas taklasi päällään hyökkääjää. Mun mielestä: ei taklannut! Mitään taklausta ei tapahtunut! Puolustaja ei tehnyt mitään väärää!

Mun mielestä: puolustaja hyppäsi pallon eteen. Hyppäsi onnistuneesti. Puolustaja onnistui pysäyttämään pallon. Puolustaja teki oikein.

Vasta sen jälkeen hyökkääjä jatkoi juoksemista. Hyökkääjä juoksi päin puolustajaa joka oli maassa makaamassa. Ja kun hyökkääjä juoksi päin puolustajaa niin silloin hyökkääjä kaatui maahan. Eli ei mitään vikaa puolustajassa. Vika on hyökkääjässä. Eli tuomarilla ei ole mitään syytä viheltää pilliin. Ei kenellekään mitään rangaistusta. Pelin pitäisi antaa vain jatkua.

Mitä mieltä te olette? Oliko tuo puolustajan teko pallon pysäyttämistä? Vai oliko se vastustajan taklaamista? Minun mielestäni tuo ei ole taklaus. Minun mielestäni: puolustaja pysäytti pallon, siinä se.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko harkinnut elämän hankkimista?

Vierailija
2/7 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvästi heittäytyi pelaajan eteen, hommaa ne rillit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvästi heittäytyi pelaajan eteen, hommaa ne rillit

Mun silmissä tilanne näyttää siltä että se puolustaja heittäytyi pallon eteen. Ja se puolustaja osui ensin palloon. Vasta sitten hyökkääjä juoksi päin puolustajaa, jolloin se pelaajien "yhteenosuminen" tapahtui. Näenkö mä väärin? Olenko mä ainoa jonka mielestä noin tapahtui? Mun mielestä: taklausta ei tapahtunut. Puolustaja ei pysäyttänyt hyökkääjää, puolustaja ei törmännyt hyökkääjään. Vaan hyökkääjä törmäsi maassa paikallaan makaavaan puolustajaan. Hyökkääjä törmää maassa paikallaan makaavaan puolustajaan? No, se on hyökkääjän ihan oma ongelma, se ei haittaa yhtään mitään, sillä ei ole mitään väliä.

ap

Vierailija
4/7 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko harkinnut elämän hankkimista?

HYVÄ KYSYMYS!

ap

Vierailija
5/7 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tämä tulee sinulle järkytyksenä, mutta tuomaritkin tekevät virheitä.

Vierailija
6/7 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tämä tulee sinulle järkytyksenä, mutta tuomaritkin tekevät virheitä.

Kiva tajuta että on olemassa järkytyksen ja yllätyksen ero. Yllätys saattaa olla positiivinen, jotain odottamatonta, jotain uutta, jotain erilaista. Järkytys taas on jotain sellasta missä meinaa henki lähteä! Ei mitään hyvää missään järkytyksissä ikinä! Järkytykset ovat maailman kamalin asia. Suorastaan ihme jos on vielä hengissä järkytysten jälkeen.

Vierailija
7/7 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

VAR pakolliseksi puulaakipeleihinkin!