Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Gallup - Onko luomu alapää vai karvaton alapää siistimpi/hygienisempi?

Vierailija
28.01.2025 |

Millaisia kokemuksia, ajatuksia, perusteluita tai vaikka ihan vaan mielikuvia teillä on naisen alapään karvoituksesta suhteessa hygieniaan ja seksuaaliterveyteen jopa? Onko sinusta karvaton ainoa oikea malli vai oletko ehkä itsekin kokenut miten runsas karvoitus pestynä suojaa alapäätä ja pitää sen "raikkaana"?

Hygienisyys suhteessa karvoitukseen

Vaihtoehdot

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jihaa!

Pitkään aikaan ei kukaan olekaan spammannut aiheella.

Karvainen haisee kuselta.

Vierailija
2/14 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapään karvatupet tuottavat rasvoja, jotka ehkäisevät tulehduksilta. Karvat myös suojaavat limakalvoja hankaukselta.

Eikä haise karvat pissalta, jos osaa peseytyä. Eihän kainalo karvatkaan haise hieltä tai hiukset pahalta, jos osaa pitää huolta hygieniasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin on että nyt vähän pidemmällä karvoituksella pysynyt tuledukset poissa, verrattuna siihen että aina leikkasin mahdollisimman lyhyeksi. Vain kerran olen sheivannut kaikki pois ja se oli ihan kammottavaa! Vaikuttaa myös tuntoaistiin positiivisesti kun karvojen päässähän on tunto, ja "puskan" kevytkin silittäminen on verrattuna terävään sänkeen

Vierailija
4/14 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hygieniasta en osaa sanoa.

Ulkonäön puolesta kelpaa kaikki paitsi täysi Bin Laden. Paras ehkä sellainen siistitty, mutta ei ihan kaljuksi vedetty.

Vierailija
5/14 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/14 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä  hygienisempi on karvaton ehdottomasti! Kun en ajellut karvoja, pyllykarvani oli aina ihan kakan peitossa vaikka kuinka pyyhki, miettikää itse, jos hieroisit kakkaa vaikka hiuksiin ja pyyhit paperilla pois, ei hirveän puhtaaksi tule.

N.29v.

Vierailija
7/14 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tämä ei ole mielipidekysymys. Luomu on hygieenisempi, karvoilla on tarkoitus. Kysy keltä vaan gynekologian asiantuntijalta. 

Vierailija
8/14 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä  hygienisempi on karvaton ehdottomasti! Kun en ajellut karvoja, pyllykarvani oli aina ihan kakan peitossa vaikka kuinka pyyhki, miettikää itse, jos hieroisit kakkaa vaikka hiuksiin ja pyyhit paperilla pois, ei hirveän puhtaaksi tule.

N.29v.

No hyi hemmetti, bideellä pesen aina takapuolen ulostamisen jälkeen vaikka pidän karvattomana. Tuleeko käsikään paskasta puhtaaksi, jos sitä pyyhkii paperilla? 

Vierailija
9/14 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N.29v.

Tästä näemme että puutteet hygieniassa eivät johdu karvojen määrästä, vaan ihan vaan puutteellisesta hygieniasta. 

Vierailija
10/14 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N.29v.

Ei nää paskapäät ymmärrä sitä.

Vierailija
11/14 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N.29v.

No hyi hemmetti, bideellä pesen aina takapuolen ulostamisen jälkeen vaikka pidän karvattomana. Tuleeko käsikään paskasta puhtaaksi, jos sitä pyyhkii paperilla? 

No ei se perse kyllä pelkällä vedellä suihkuttamallakaan puhtaaksi tule.

Vierailija
12/14 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai hygieenia on äänestysasia, voi hyvä päivää🙈

Vierailija
13/14 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tavannut naista, jonka karvainen alapää olisi ollut siivo. Haju on ällöttävä. Ja suuseksissä karvoja hampaiden välissä.

Posliinia pitävät ovat hygieenisiä ja välittävät muutenkin ulkoisesta habituksestaan.

Vierailija
14/14 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N.29v.

No ei se perse kyllä pelkällä vedellä suihkuttamallakaan puhtaaksi tule.

Toi on ihan totta, toinen toistaan kauniimpia naisia takaapäin panessa, hirveä paskan käry noussut nenään. Pitää käyttää suhkusaippuaa!