Velkaa vain tullut lisää ja lisää
Eli en osaa käyttää yhtään rahaa tuhlaan aivan aivan liikaa. Velkaa tulee vuodessa kokoajan lisää. Noin yli 20 tuhatta euroa nyt yhteensä.
Kommentit (20)
No lopeta se velan ottaminen ja maksa entiset pois. Kuka sulle edes lainaa myöntää?
Mä olin ihan samanlainen. Ei mitään käryä rahankäytöstä. En ollut koskaan oppinut käsittelemään rahaa. Ostin mitä mieli teki, tilasin nettikaupoista, annoin ystäville ja perheenjäsenille lahjoja, otin pikavippejä lomareissuihin ja isompiin hankintoihin ja lopulta maksamaan edellisiä velkoja. Pelasin myös paljon. Aina piti olla tilillä reilusti rahaa, että tunsin olevani elossa ja turvassa. Velkaa nyt 100k ja ulosotto päällä, luottotiedot meni.
Vierailija kirjoitti:
No lopeta se velan ottaminen ja maksa entiset pois. Kuka sulle edes lainaa myöntää?
Luottoyhtiöt
Vierailija kirjoitti:
En ole ap mut yllättävää kyllä, lainaa saa hyvin helposti ja oikeestaan kuka tahansa.
Moi riikka, minä ymmärrän että velka lähtee helposti käsistä, nyt fiksuinta olisi puhaltaa peli poikki ja päästää fiksummat puikkoihin.
Luottokortit katki saksilla ja lopettaa ostamasta mitään. Hiljakseen maksaa sen velan pois.
Vierailija kirjoitti:
Luottokortit katki saksilla ja lopettaa ostamasta mitään. Hiljakseen maksaa sen velan pois.
ei mutta se on menny jo kierteen puolelle ja ei riitä kohta palkka
Nythän me ollaan jo opittu kun ei osteta suomesta!!!
2 eri velkaa maksan ja ei kummankaa velan kk erää voi laskea
En tiedä mitä oikein tässä tekisi, pitäisi jäädä ees rahaa niin että se riittää kuukaudeksi
Suu säkkiä myöten! Itse olen elänyt köyhyysrajan alapuolella 30 vuotta. Veetuttaa nää rahantuhlurit ja sit ne saattaa vielä saada velkansa anteeksi. Ei reilua!
No toiset elää köyhästi vuosikausia.. minä en siihen pysty en mitenkää
Vierailija kirjoitti:
Kuukausierä laskee kun velka on maksettu. Yritä oikeasti maksaa velkaa niin paljon kuin mahdollista. Jos joudut ottamaan uutta velkaa niin kiinnitä huomio todelliseen vuosikorkoon, älä kuukausilyhennykseen.
Vierailija kirjoitti:
No toiset elää köyhästi vuosikausia.. minä en siihen pysty en mitenkää
Muuta ajattelutapaasi. Siitä se lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuukausierä laskee kun velka on maksettu. Yritä oikeasti maksaa velkaa niin paljon kuin mahdollista. Jos joudut ottamaan uutta velkaa niin kiinnitä huomio todelliseen vuosikorkoon, älä kuukausilyhennykseen.
joo mutta siihen on pitkä aika!!!
Kyllä se kuukausierä laskee, mutta töitäkin on vaikea saada.
Niin mitä voisi asialle tehdä?