Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten toimisin tällaisessa viestittelytilanteessa? :)

Vierailija
27.01.2025 |

Humalassa laitoin viestiä ihastukselleni (hän ei tiedä ihastuksestani häntä kohtaan) ja aamulla hän vastasi että kukas kyselee :). Peruuttelin vähän ja kirjoitin että näppäilin väärän numeron. Hän ilmeisesti selvitti numerotiedustelusta numeron ja tiesi että se viesti on minulta, sillä näin hänet myöhemmin päivällä ulkona eräässä tilanteessa jossa olin kavereideni kanssa, ja hän ohi kävellessään piteli kännykkää kädessään ja laittoi minulle just sillä hetkellä kiusoittelevan viestin, että heh oliko tosiaan väärä numero...! 🙈  Emme siis tunne, tiedämme toisemme ulkonäöltä (ja nimeltä). Olen 18-v. nainen, hän on minua 5 vuotta vanhempi mies. 

Nyt en tiedä mitä teen, apua. Mitä tuohon voisi vastata, auttakaa :p

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cuntpic ;) ja käytä sellaista filtteriä ettei syylät erotu 😁

Vierailija
22/30 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluat jatkaa juttua, niin kysy siltä, mitä mieltä se on. Oliko se väärä numero? Vai pitikö mennä hänelle? Jos sanoo että piti mennä, niin sitten sekin on kiinnostunut. Siitä on helppo jatkaa juttua.

Siis oikeasti tarkoituksella etsin hänen numeronsa koska olin ihastunut, mutta aamulla alkoi jännittää ja en tiennyt muuta kuin vastata ekaan viestiin että näppäilin väärin vahingossa... :D

Ap

Ok. Kysy silti? Kysy siltä, mitä mieltä se on. Olisiko pitänyt laittaa viesti jollekin muulle? Kuulostaa siltä, että tykkäsi siitä. Jos vastaa, että se tuli ihan oikealle henkilölle, niin se tarkoittaa, että se tykkää sinusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä fiksua voisin vastata hänen viestiinsä? Eli hän arvaa että ei todellakaan ollut vahinkonäppäily... Olin niin väittänyt ensin. Voinko perua puheeni ja myöntää että tein sen tarkoituksella :p  Mitä kirjoittaisin hänelle vastaukseksi? 

Ap

Vastaat että okei, kiinni jäin, ei ollut vahinkoviesti mutta aamulla alkoi jännittää. Lähdetkö kahville/kaljalle/kalaan joskus?

Nyt jos pitäydyt tuossa hatarassa hätävaleessa niin tilanne menee niin oudoksi että se menee solmuun. Nyt siitä voi vielä heittää läppää että sulla meni pupu pöksyyn.

Vierailija
24/30 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä on jo naisystävä, mutta koska osoitat olevasi halukas, niin miksi ei käydä kokeilemassa. Se ei ole muuta kuin seksiä, mutta onhan se hänelle kiva, että sinä olet ihastunut.

Vierailija
25/30 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
26/30 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai tuosta jonkinlaisen huoli- tai rikosilmoituksen voisi tehdä. Kyllähän sen tietää, mitä tällä "miehellä" on mielessä. Siulla on täysi oikeus kävellä kadulla ilman että joku friikki piinaa siuta viesteillä.

Itse laittoi ensin viestin 

Vierailija
27/30 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viisi vuotta ikäeroa tuossa iässä on aika paljon. Vastaat, että joo oikeasti oli väärä numero. Sori. 

Mun mielestä ihan tavallinen ikäero. Ei ap kuitenkaan mikään alaikäinen ole.

Vierailija
28/30 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tee rikosilmoitus. Kaikesta päätellen mies vainoaa sinua. Tuollainen nimen selvittäminen on poliisille riittävä kriteeri ryhtyä laatimaan tilapäistä lähestymiskieltoa.

Olinhan minäkin selvittänyt hänen numeronsa numerotiedustelusta, miksei hän olisi saanut selvittää kuka viestin on lähettänyt? 

Ap

Et nyt taida olla ihan tilanteen tasalla: tuo miehen toiminta on vainoamista! Sillä ei ole merkitystä, mitä sinä olet tehnyt - älä uhriudu - vain sillä on merkitystä, mitä mies tekee. Ei ole sinun syysi, mitä on tapahtunut, vaikka mies yrittää niin uskotella.

Hae lähestymiskieltoa, tuo voi kehittyä vielä pahempaan suuntaan ja löydät miehen alaovelta, kun tulet ensi viikolla humalassa kotiin. Sitten ei enää selittelyt auta.

Lopeta jo trollaaminen va jakki.

Vierailija
29/30 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Cuntpic ;) ja käytä sellaista filtteriä ettei syylät erotu 😁

Miksi oletat ap:lla olevan syyliä alapäässä? Jos sulla on niitä, niin älä oleta kaikilla muillakin olevan. 

Vierailija
30/30 |
03.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up