Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun vuorovaikutuksesta tulee paha olo, vaikka pintatasolla ei sanota suoraan mitään ikävää

Vierailija
27.01.2025 |

Narsisti? Toisaalta olen halunnut uskoa, että toinen ihminen tarkoittaa hyvää, mutta toisaalta hänen sanomisensa ovat herättäneet minussa epävarmuutta. Hän käyttää kieltä, joka jättää paljon tulkinnanvaraa ja joka on saanut minut miettimään, olenko vain kuvitellut hänen negatiivisen asenteensa minua kohtaan. Esimerkiksi, kun olen avautunut jostain henkilökohtaisesta asiasta, hän on saattanut sanoa pian sen jälkeen, että kylläpä hänen kissansa nyt tuossa harmissaan naukuu. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä teitä lumihiutaleita sikiää ? Pysy yksinään niin ei pidä analysoida toisten puheita ja kuvitella piilovittuilua. 

Vierailija
2/7 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseessäs on narsisti. Narsisti on nolo muotisana, jonka on keksinyt joku huuhaa jenkkipsykologi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että joku on erilainen ihminen kuin sinä, ei automaattisesti tarkoita että hän olisi narsisti tai muutenkaan persoonallisuushäiriöinen. Tapasi ajatella on oikeastaan aika itsekeskeinen. 

Vierailija
4/7 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko jotain muuta esimerkkiä antaa? Tuo kissan naukuminen ei nyt ihan uponnut, niin että missä kohtaa se narsistius näkyy?

Vierailija
5/7 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on aavistuksen pitkäveteinen ja vaikeaselkoinen ilmaisu. Siinä on autistinen twist. Jos kaveri on kärsimätön luonteeltaan ja ns putkiaivo, aiheesta poukkoilu voi johtua tästä. Yritä olla kärsivällinen.

Eritahtisuus ei estä kommunikaatiota, mutta tuo siihen haastetta.

Vierailija
6/7 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko jotain muuta esimerkkiä antaa? Tuo kissan naukuminen ei nyt ihan uponnut, niin että missä kohtaa se narsistius näkyy?

Puhui ikävästi näennäisesti kissastaan, vaikka tarkoitti keskustelukumppania.

Vierailija
7/7 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistin määritelmä ei todellakaan ole se, että sä nyt et vaan tykkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme