Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä olette vanhasta jäärästä, joka haluaa kiihdyttää öljynpumppausta, kieltää sähköautot, etätyön ja seksuaalitasa-arvon?

Vierailija
27.01.2025 |

Hän haluaa, että miehet saavat taas jylistellä isoilla V8-moottorisilla autoilla, joihin saa puoli-ilmaista bensiiniä. Hän haluaa, että timmipeppuiset sihteeritytöt tulevat toimistolle silmäniloksi. Hän myös määräsi ilmiantamaan tasa-arvovouhottajat ja rankaisemaan myös niitä, jotka eivät näitä ilmianna.

Hän on Donald Trump. USA:n presidentti seuraavat neljä vuotta.

Kommentit (125)

Vierailija
121/125 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se 

Trump peri Bidenin hyvän työllisyyden, mutta kunniahan ei tietenkään mene sille.

Trump peri Bideniltä miljoonia laittomia maahanmuuttajia. 

Jotka ovat töissä maataloudessa yms.

Polkemassa palkkoja ja viemässä työpaikkoja.

Vierailija
122/125 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kai se nyt enää Elonin talutusnuorassa sähköautoja halua kieltää. 

https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/1460b581-5c70-472f-b380-eeb5e329…

Sota sähköautoja vastaan on alkanut Näin Trump aikoo tehdä ostamisesta ja omistamisesta kalliimpaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/125 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, miten hän yksin voi päättää näin isoista asioista? Eikö näistä pidä saada erilaisia mielipiteitä, lausuntoja sieltä ja täältä? Vasta viime vaiheessa presidentti allekirjoittaa lait, eikä ensimmäisenä.

Se on hyvä kysymys, joka tulee joka kerta mieleen, kun näkee kuvan Trumpista nostamassa jotain presidentin asetusta kuin vauvaa ympärillä olevien ihasteltavaksi. Kuin katsoisi jonkun ns banaanivaltion diktaattoria! "Minä olen päättänyt". Siis minä, minä ja minä kun kuitenkin pitäisi olla muka demokraattinen valtio ja vaaleilla valitut kansan edustajat. Käsittämätöntä. 

Mitä käsittämätöntä siinä on? Kansa valitsee korkeimman päättäjän ja tällä on kansan suoma valta. Käsittämätöntä touhu on Suomessa jossa korkeinta valtaa käytännössä käyttää henkilö jota kansa

Olen ollut ja olen edelleen pitkäaikaisissa "johtotehtävissä", mutta missään en voi yksin päättää mistään. Toki minun sanani painaa, mutta kyllä Suomessa pitää ottaa muutkin huomioon. Ei johtaja voi olla diktaattori. Ehkä Yhdysvalloissa voi, siihen en ole tutustunut.

Vierailija
124/125 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"

Sanna ei sanonut noin, vaikka persut muuta valehteleekin.

Ja tunnistan taas kaasusta höpöttävän jankuttajapersun, jonka puoluetoimisto voisi siirtää kahvinkeittoon.

Ei muuta kuin loputonta jankkausta ja vaatimuksia vastauksiin. Tätä kaasuputkea kannatti mm. Stubb, joten on sulla oudot jutut."

Väittämäsi on siis että Lipponen ja Heinäluoma eivät tienanneet rahojansa kaasubisneksillä vaan se oli Stubb?

Vierailija
125/125 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmisto älyää sentään narista, monesti turhastakin. Kommunisteiksi nimitellään mutta niitä ei ole ollut

enää vuosikymmeniin missään muualla kuin persusten painajaisissa.

Oikeisto, ja varsinkin suomalaiset perseenalusten typerät kannattajat menevät tyhminä mihin vaan kun joku

tarjoaa kabanossia ja telkusta F ykköstä.

Siinä on meillä oikein tollojen kavalkadi kumartamassa kummankin suurvallan narsistista diktaattoria.

Vihervasemmisto se Venäjän intressejä kuitenkin ajaa 🤷

Voit ihan koska tahansa vaatia omalla nimellä ja naamallasi Lipposta ja Heinäluomaa tilille, sekä SDP:tä palauttamaan heiltä saamansa vaalirahoituksen ukrainalaisille joiden hengellä vaalit on maksettu.

Mutta canceloimiseksi tuleminen pelottaa sinua enemmän, joten pysyt venäjämielisten ruodussa ja vingut persuista psykooseissasi.