Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laadukas ulkoinen CD/DVD-asema läppäriin?

Vierailija
26.01.2025 |

Paino on sanalla laadukas. Kokemusta on kahdesta (toinen Verbatim, toinen Asus) ja molemmat ovat olleet rimpuloita, joissa levykelkka heiluu sivusuunnassa kuin se olisi kiinni suurin piirtein pyhällä hengellä. Käytössä sitten pitävät sellaista mekkalaa, että hajoamisen voisi kuvitella olevan sekuntien päässä.

Onko tuo näiden värkkien kohdalla "standardi", johon on vain tyydyttävä? Paljoahan nuo eivät maksa, jotain neljänkympin luokkaaa ja hyvin voisin pulittaa tuplasti jos saisi laatua vastineeksi.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä yksi, ei näitä montaa ole enää myynnissä, powerilla ei yhtään ulkoista, gigantilla löytyi USB-liitännällä. TÄmä oli halvin, katso itse parempia. https://www.gigantti.fi/product/gaming/tietokonekomponentit/sisainen-ta…

Sanstrom taitaa olla gigantin oma roskamerkki.

Sama kun ostas temusta halvinta kiinapaskaa.

No ap itse kysyi halpaa, pönttö!

Vierailija
22/30 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olipa typerä aloitus :D

jep

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne asemat hajoaa aina jossain tietyssä ajassa. Jos sellainen on valmiina tietokoneessa se rikkinäinen pitäisi viedä huoltoon tai vaihtaa itse. Parempi kun ovat luopuneet. Säästää tietokoneen hinnassakin.

Vierailija
24/30 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne asemat hajoaa aina jossain tietyssä ajassa. Jos sellainen on valmiina tietokoneessa se rikkinäinen pitäisi viedä huoltoon tai vaihtaa itse. Parempi kun ovat luopuneet. Säästää tietokoneen hinnassakin.

Vähän ontuva pointti tuo säästäminen. Aikaisemmin oli saatavilla läppäreitä sekä levyasemalla että ilman, joten oli vaihtoehtoja sekä niille, jotka halusivat säästää tietokoneen hinnassa, että niille jotka tarvitsivat levyasemaa.

Eikä kyllä ole itsellä hajonnut yhdenkään läppärin levyasema. Vanhin on kohta 25 vuotta vanha ja edelleen pelittää.

Vierailija
25/30 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi kannattanut vaan ostaa se pöytätietokone. Siinä lisäksi isompi näyttö, ergonomisempi ja näppäimistö hiiri parempi.

Pöytäkoneessa ei oletuksena ole minkäänlaista näyttöä mukana saati hiirtä tai näppistä.

Homohommia

Vierailija
26/30 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ahistaa

Vierailija
27/30 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä yksi, ei näitä montaa ole enää myynnissä, powerilla ei yhtään ulkoista, gigantilla löytyi USB-liitännällä. TÄmä oli halvin, katso itse parempia. https://www.gigantti.fi/product/gaming/tietokonekomponentit/sisainen-ta…

Tuo gigantin ei ollut halpa eikä laadukas, pönttö!

Samalla hinnalla saisi asuksen.

Vierailija
28/30 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa, kysyikö?

"...hyvin voisin pulittaa tuplasti jos saisi laatua vastineeksi."

Vierailija
29/30 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palataanko takaisin Commodore 64 aikoihin kun levyasema ja kasettiasema oli kömpelöitä ulkoisia erillisiä osia. Jo Amigassa oli levykeasema kätevästi integroitu tietokoneeseen ja PC koneissa samoin oli siitä lähtien vakiona korppuasemat ja cd/dvd asemat, kunnes näköjään ahneus vei koneista nekin, mutta eipä hinta alentunut yhtään.

Vierailija
30/30 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kopsata nuo dvd:t koneelle niin eivät vie yhtään meteliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi