Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko katkera jostakin / jollekin?

Vierailija
26.01.2025 |

Kannatko mukanasi katkeruutta? Miten se vaikuttaa elämääsi? Elämässäni on ihminen, joka vaikuttaa olevan kovin katkera elämälle. Mikä saa ihmisen katkeroitumaan ja miten siitä voi vapautua? Tuntuu, että tällä.henkolällä kuluu valtavasti energia katkeruutensa takia.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ajoittain katkera. Yleensä ikävät tapahtumat, joissa kokee epäreiluutta aiheuttavat katkeruutta. Sellaiset, että vaikka miten yrittää ja yrittää parhaansa niin mikään ei tunnu onnistuvan. Ehkä myös tunne siitä, että moni muu pääsee helpommalla. 

Vierailija
2/6 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen. Elämässäni on tapahtunut niin paljon ikäviä asioita ilman omaa syytäni. Katkeruus on rehellinen tunne. Pettymyksiä, surua, murhetta, ilkeitä ihmisiä jne. On silti hyvääkin ollut. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Elämässä on tullut niin paljon kuraa päälle, ilman syytäni. Vakavia sairauksia (itselle ja läheisille), työttömyyttä, surua ja murhetta riittäisi muillekin jaettavaksi.

Vierailija
4/6 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kai. Kusetettu pennusta asti, niin mikään ei varsinaisesti paina eikä yllätä, paitsi tietysti sillä hetkellä kun tapahtuu. Silloin kirpaisee ja menee hetki katkerana.

Vierailija
5/6 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ainakaan tällä hetkellä yhtään katkera.Minun kävi hyvin ilkeistä ihmisistä ja kiusaajissani huolimatta Jätin asiani Jumalan haltuun🤗

Vierailija
6/6 |
30.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ikuisesti katkera siitä jos masked singerin pierumies EI ole Joel Hokka.

Paitsi että se on.