Miten löytää parisuhde jos ei halua koskaan ottaa yhdeltäkään mieheltä vastaan neuvoja tai apua?
Ylpeyteni itsenäisenä modernina naisena ei vain siedä sellaista että mies saisi johtaa minua missään asiassa.
Kommentit (9)
Miksi ajattelet, että parisuhteeseen liittyisi neuvoja tai johtamista? Esimies, joka maksaa useampitonnisen kuukausipalkkani johtaa minua. Ei mikään seksinvonkaaja miesvauva
En tiedä. - Ehkä opettelemaal ja tiedostamalla, että se, että joskus mahd. oma-aloitteisesti neuvon tai tarjoan apuani naiselle ei merkitse sitä, että näin tehdessäni tavoittelisin / pyrksin johtamaan ja ohjaamaan naisen käytöstä jotenkin laajemmin/ muutoin yleisemmin.
Sinkkumies
Ihmisoikeusjärjestöistä löytyy sellaisia miehiä jotka eivät mansplainaa.
Trollipa trolli. Palstalla käyvät miehet eivät suostu millään ymmärtämään parisuhteen olevan kaksisuuntainentie. Palvelusta pitää maksaa!
Miehet on harvinaiseksi käyneet. Jos joskus tapaan miehen, saatan kysyä neuvoa. Odotellessa kysyn naisilta.
Mies on luonnostaan ratkaisukeskeinen. Kun nainen haluaa tyhjentää roskaämpärin, eli vali-vali-valittaa sen kymmenen asiaansa, jotka ovat huonosti tai väärin tai epäoikeudenmukaisesti, mies lähes refleksinomaisesti ehdottaa jotain tapaa päästä ongelmasta eroon.
Tämä menee lähtökohtaisesti pieleen, koska nainen odottaa vain, että mies kuuntelee vuodatusta, ei sano mitään, vaan nyökyttelee kuin vajaaälyinen. Tämä sotii miehen liskoaivoja vastaan.
Miehenä olen yrittänyt harjoittelemalla pitää pääni kiinni. Silti joskus tulee virheitä, kun anturi ei ajoissa reagoi tilanteeseen.
Ota itsellesi mieheksi identifioituva nainen. Niin helppoa se on.
T. Pete, inkkeeli