Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minun pitäisi ostaa pöytätietokone (pc ja pelaaminen)?

Vierailija
25.01.2025 |

Katsoin juuri, että pöytätietokone maksaisi 2200e.

Mietin asiaa tarkemmin ja huomasin että saisin hyvän käytetyn yritystason premium kannettavan 500e ja saisin esimerkiksi xbox series s käytettynä noin 150-200e hinnalla. Maksaisin näistä kahden yhdistelmästä alle kolmanneksen.

Eikö Xbox ole muutenkin parempi ja paremmin optimoitu ja paremmat sosiaaliset jutut ja muut?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku tuntee pöytäkonehullun niin osoitetta vaan tänne. Loppuu spämmääminen kun on pieksetty sairaalakuntoon. 

TOIVON OIKEASTI ETTÄ HYÖKKÄÄT KIMPPUUNI. OLEN RAIVON KUNINGAS JA OLEN AINA NÄLKÄINEN.

Vierailija
22/24 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No peli PC:n pöytäkoneena saat uutenakin reilulla tonnilla. Sitten sä vertaat käytettyjä muutenkin uuteen. Kolmas pointti on että PC:tä ja konsolia ei voi verrata pelikoneina. Tietäjät tietää. Mutta osta vaikka nokian 6110 ja pelaa matopeliä. Se olis sulle varmaan passeli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku tuntee pöytäkonehullun niin osoitetta vaan tänne. Loppuu spämmääminen kun on pieksetty sairaalakuntoon. 

TOIVON OIKEASTI ETTÄ HYÖKKÄÄT KIMPPUUNI. OLEN RAIVON KUNINGAS JA OLEN AINA NÄLKÄINEN.

Olet vain pieni paskaa syövä homo. 🤭

🤓:OLEt vAiN PiEnI PaSkAa sYöVä hOmO. 🤭

Vierailija
24/24 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet vain pieni paskaa syövä homo. 🤭

🤓:OLEt vAiN PiEnI PaSkAa sYöVä hOmO. 🤭

Niin olet. 🤭

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä