Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Diamond Clinic on poistettu Kaupparekisteristä

Vierailija
25.01.2025 |

Diamond Clinic on poistettu Viron Kaupparekisteristä vuonna 2023 . Syy: Toimittamattomien Tilinpäätösten vuoksi. Heillä ole lupia leikata Virossa eikä heillä ole vakuutusta. Firma välittää suomalaisia asiakkaita leikkauksiin.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, entä sitten?

Vierailija
2/26 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnettu lähinnä huonosta palvelustaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai toiminta jatkuu ?

Vierailija
4/26 |
26.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä palvelusta :)   Kun ovat saaneet leikkausrahat, niin sekin vähäinen palvelu hyytyy lähes totaalisesti. Puhelimeen ei vastata ja jälkihoidosta ei tietoakaan.

Vierailija
5/26 |
27.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin luokaton konsultaatio. Oliko aloittelija vai eikö vaan kiinnostanut en tiedä. Kesti 15min ja oli lähinnä leikkauksen myymistä. Tämä kokemus syksy 2024 Menin kilpailijalle.

Vierailija
6/26 |
28.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä palvelusta :)   Kun ovat saaneet leikkausrahat, niin sekin vähäinen palvelu hyytyy lähes totaalisesti. Puhelimeen ei vastata ja jälkihoidosta ei tietoakaan.

Sama kokemus

Vierailija
7/26 |
29.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti Diamond Clinic on lopettamassa, niin vähän panostavat mihinkään. Lopettamisen myötä loppuvat takuutkin. Eli jos on jotain valitettavaa niin varmaankin nyt kannattaa herätä asiaan.

Vierailija
8/26 |
31.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai toiminta jatkuu ?

Toimintaa ollaan kai ajamassa alas, koska ketään ei tunnu palvelu kiinnostavan, mutta kai se toiminnassa vielä on. Siis myyvät leikkauksia, vaikkei ole niitä lupia eikä vakuutuksia

Vierailija
9/26 |
01.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klinikka on ollut viranomaisten tarkkailussa jo vuosia.

Vierailija
10/26 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle maksatte verot? Seiskalle vai Fonectalle. YTJssä eikä AVIssa tietoja koko puljusta

Vierailija
11/26 |
02.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

FAFO

Vierailija
12/26 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo vakuutus ja lupa-asiat haittaavat asiakasta siinä vaiheessa kun leikkaus jostain syytä epäonnistuu. 

Diamond Clinicin olematon asiakaspalvelu haittaa alusta loppuun. Kun ei saa heihin edes yhteyttä vaikka soittaisi tunnin välein, niin on aika omillaan.

Vierailija
13/26 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäonnistunut rintaleikkaus. Rintojen suurennus. Toinen implantti ei laskeutunut. Rinnat aivan eriparia. Lähtökohta oli hyvä ja symmetrinen. Eivät ota mitään vastuuta, eivätkä vastaa puheluihini /sähköposteihin

Vierailija
14/26 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Epäonnistunut rintaleikkaus. Rintojen suurennus. Toinen implantti ei laskeutunut. Rinnat aivan eriparia. Lähtökohta oli hyvä ja symmetrinen. Eivät ota mitään vastuuta, eivätkä vastaa puheluihini /sähköposteihin

Miksi menit? Diamond Clinicista on varoiteltu vuosikausia. Ota itse vastuu että valitsit yrityksen, jolla ei ole edes vakuutusta. Fu*k around and find out.

Vierailija
15/26 |
19.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaha. Siinäs kärsitte! Jos ei turhempaa ja hullumpaa toimenpidettä ole kiin rintojen suurennus niiin teille ihan oikein. Ei sääliä. Toivottavasti on massia maksaa omasta pussista, verorahoja ei tipu tuohon pas kaan.

Vierailija
16/26 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti pohdiskellut mikä saa nämä pikkurikolliset aina toimimaan sen väärän kautta. Joka asiassa jonkinlainen kusetus tai kierto tai kikkailu. Mitään ei tehdä kunnolla vaikka vaivannäön määrä olisi sama.

Se täytyy olla luonteenpiirre ja samankaltaiset vetävät puoleensa muita huijareita. Kasvatetaan lihaksia aineilla, hoidetaan bisneksiä vähän sinnepäin ja valehtelu tulee niin luontevasti. Kun jää kiinni, ei minkäänlaista häpeää.

Mutta sanoohan sen Suomalainen sananlaskukin: " Ennen maa repee kun h***a häpee"

Vierailija
17/26 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Diamond Clinic oli välittäjäni 2022. Jäi todella huono maku yrityksestä. Kommunikointi tai sen yrittäminen heidän kanssaan oli kuin olisi hammasta vedetty. Omistajarouva oli aina yhtä pihalla asioista. Välillä ihmetteli olenko heidän asiakkaansa ja välillä unohti lupaamansa asiat. Laivalippujen saanti vaikutti aivan ylivoimaiselta suoritukselta heille.

Selkeästi eivät keskittyneet asiaan lainkaan. Sairaalassa asiat toimivat, mutta kaikki mikä liittyi Diamond Cliniciin ei toiminut.

Kun sairaalassa mainitsin tästä useammallekin henkilökunnan jäsenelle, he eivät sanoneet mitään, mutta pyörittelivät silmiään. Tämä antaisi olettaa ette he ovat varsin tietoisia hankaluuksista ja joutuvat niitä hoitamaan. En siis voi suositella Diamondia, koska heidän ansiostaan rintaleikkausmatkani ja kaikki siihen liittyvä muodostui todella raskaaksi. Koskaan ei tiennyt toimiiko asiat, joten hetkeksikään ei voinut rentoutua ja rauhoittua. Maksoin turhaan heidän osuudestaan, enkä näe hyötyä heidän "takuistakaan" koska niiden olemassaolo vaikuttaa yhtä epämääräiseltä kuin kaikki muukin.

Vierailija
18/26 |
26.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen menossa Diamondin kautta leikkaukseen. Nyt ihmettelen miksi sopimuksessa on vain minun nimi (?) Sopimuksessa ei edes ole viivaa toiselle osapuolelle, oli Diamond Clinicille ja heidän allekirjoitukselleen!

Onko tällainen sopimus pitävä? Mitä minun pitäisi tehdä ?? Miten käy jos tulee ongelmia ja sopimuksessani ei ole heidän allekirjoitustaan?

Voisiko joku vastata nopeasti, leikkaus on viikon kuluttua.

Vierailija
19/26 |
27.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen menossa Diamondin kautta leikkaukseen. Nyt ihmettelen miksi sopimuksessa on vain minun nimi (?) Sopimuksessa ei edes ole viivaa toiselle osapuolelle, oli Diamond Clinicille ja heidän allekirjoitukselleen!

Onko tällainen sopimus pitävä? Mitä minun pitäisi tehdä ?? Miten käy jos tulee ongelmia ja sopimuksessani ei ole heidän allekirjoitustaan?

No ensinnäkin vaadi se nimikirjoitus ja tarkista vakuutukset ja takuut. Kuka korvaa, onko vakuutuksia. Red flags heiluu.. Jos et ole jo maksanut niin harkitse uudelleen kenelle uskot terveytesi ja rahasi.

Vierailija
20/26 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sopimusosapuolien kesken tulee riita tällaiseen sopimukseen liittyen, jota ei ole vielä tehty kirjalliseen muotoon, ei sopimus ole pätevä. Jos riitatilanne taas tulee, vain kirjallisella sopimuksella on vaikutuksensa ja tuomioistuimen käsittelyssä otetaan se huomioon.