Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksei asioita laiteta perspektiiviin??

Vierailija
25.01.2025 |

Tämä koskee siis esim. leikkeleiden syöntiä tai kiinasta halvalla tilatun paidan käyttämistä.

Esimerkiksi minä poltan tupakkaa ja käytän välillä alkoholia. Syön säännöllisesti eineksiä sekä esim. sipsejä, karkkeja ja limua.

Ajan polttomoottorikäyttöisillä autoilla, joita joudun myös joskus ns. tyhjäkäyttämään. Harrastusten/vapaa-aikani vuoksi olen myös välillä altis maalinkärylle, sekä muille kemikaaleille.

Värjään/valkaisen hiuksiani muutaman kerran vuodessa. WC:ssä käytetään ilmanraikastinta spray-muodossa. Laitan aamuisin kainaloihini dödöä. 

Pitäisi osata laittaa nämä median uhkailut vähän perspektiiviin! Onko vaikka mun tilanteessa paha, jos puen päälleni temusta tilatun paidan tai laitan paahtoleivän päälle meetvursti-siivun??

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se kasvattaa altistusta myrkyille ja lisää riskiä terveyttäsi kohtaan. Ja jos perheessäsi on taapero sekä Temusta tilattua roinaa, niin älä päästä tunkemaan suuhunsa.

Vierailija
2/2 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se kasvattaa altistusta myrkyille ja lisää riskiä terveyttäsi kohtaan. Ja jos perheessäsi on taapero sekä Temusta tilattua roinaa, niin älä päästä tunkemaan suuhunsa.

Itsekin siis syön meetvurstia kyllä. On se herkku, ei voi mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla