onko joku paniikkireaktio kyseessä naiselta, kun hän puhuu seurassani tai minun kuullen usein aviomiehestään?
Haroo samalla hiuksiaan ja joskus huomaan poiskääntyviä katseita.
Kommentit (24)
Voi olla. On ihastunut ja alitajuntaisesti muistuttaa itseään parisuhteesta defenssinä houkutuksille.
Hän pelkää sinun raiskavaan hänet.
Vierailija kirjoitti:
Ja et silti tajua jättää rauhaan?
Olemme työasioissa yhteydessä, emme sen ulkopuolella. Kahvitauoilla yms. Kyllä olen hänen kanssaan tekemisissä, olisihan se outoa syrjintää muutoin.
Yleisesti ottaen kannattaa ottaa etäisyyttä ihmisiin, jotka käyttäytyy sun seurassa oudosti. Harvoin syynä on mikään positiivinen asia.
Ehkä hän kokee, että olet tullut liian lähelle häntä. Eli olette usein ja tiiviisti tekemisissä. Hänellä itsellään on voinut tunteet herätä.
Vierailija kirjoitti:
Yleisesti ottaen kannattaa ottaa etäisyyttä ihmisiin, jotka käyttäytyy sun seurassa oudosti. Harvoin syynä on mikään positiivinen asia.
Ni mitä tehdä, jos hän hakeutuu itse seuraan? Juosta karkuun? Olisiko tuo outoa käytöstä?
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän kokee, että olet tullut liian lähelle häntä. Eli olette usein ja tiiviisti tekemisissä. Hänellä itsellään on voinut tunteet herätä.
Ehkä niin, tai ehkä hänellä on muutenkin tapana puhua miehestään jatkuvasti. Tiiäppä häntä mistä lienee oikeasti kyse, mutta luulisin että ei aiheuta toimenpiteitä. Tai no jos itselläsikin on tunteet heränneet, niin lienee syytä harkita kunnioitatko hänen parisuhdettaan vai aiotko lähteä rikkomaan sitä.
Työskentelettekö avokonttorissa? Ehkä hän yrittää pitää rajoja itselleen ja kokee, että joidenkin kanssa välit ovat menneet liian läheisiksi ja tiiviiksi.
Vierailija kirjoitti:
Työskentelettekö avokonttorissa? Ehkä hän yrittää pitää rajoja itselleen ja kokee, että joidenkin kanssa välit ovat menneet liian läheisiksi ja tiiviiksi.
Luuletko että asia miehiä kiinnostaisi? Jos he aistivat jonkun puolustusreaktion, niin juuri se on se hetki jolloin pistetään kaikki peliin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko että asia miehiä kiinnostaisi? Jos he aistivat jonkun puolustusreaktion, niin juuri se on se hetki jolloin pistetään kaikki peliin.
Olen huomannut tämän. Ihan kuin yksi mies olisi tajunnut sen, että minun oli vaikea löytää uutta paikkaa ja seuraa. Lisäksi hän pyrki puhumaan minulle asioista, joista pidin ja arvostin ja kertoi pitävänsä ulkonäöstäni. Vaikutti siltä, että hän skannasin minua ja muutti käytöstään ja puheitaan sellaiseksi, josta arvioi minun pitävän.
Jos vaikuttaa siltä, että nainen hakeutuu seuraan, niin voi olla niinkin, että hän etsii uutta seuraa. Se ei ole aina helppoa avokonttorissa ja hän voi olla vähän paniikissa kun ei löydä ulospääsyä tilanteesta. Häntä saattaa harmittaa, että hän puhuu sitten kuitenkin ihmisille, joihin haluaisi etäisyyttä, ja asioita, joita ei haluaisi puhua.
Kaikkia haihattelijoita niitä onkin.
Anna ihmeessä tuon naisen olla rauhassa ja lopeta hänestä kirjoittelut tänne. Taidat olla melkoinen stalkkaaja, hyh hyh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi ei. Olen kokenut juuri tämän. Tiedostavatkohan miehet mitä tekevät tuossa tilanteessa, vai onko se jotakin vaistomaista saalistustoimintaa ja vallankäyttöä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olemme työasioissa yhteydessä, emme sen ulkopuolella. Kahvitauoilla yms. Kyllä olen hänen kanssaan tekemisissä, olisihan se outoa syrjintää muutoin.
No ei ole tullut mielee vaihtaa duunia? Tajuutko, että pilaat sen naisen elämän ahdistelevalla käytöksellä?
Miten ap ahdistelee naista työpaikalla?
Jos työpaikalla jonkun miehen kanssa menee tilanne hankalaksi, niin kyllä nainen on siinä tilanteessa yleensä se, joka on heikoilla. Mies saattaa piirittää naista ihan vain huvikseen "siksi koska mä voin". Siksi naiset voivat olla varovaisia ja yrittää vetää rajoja vähän läpinäkyvästikin silloinkin kun miehen mielestä siihen ei ole aihetta.
Siis hakeutuu seuraan ja puhuu omasta miehestään? Ristiriitaista käytöstä, mutta kyllä siihen jokin syy on. Käytös kuvastanee hänen omaa sisäistä ristiriitaansa.