Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Piilareista.. Uskallanko

Vierailija
02.03.2007 |

aloittaa itse yötäpäivää-linssien käytön,kun minulla ne jo on ja optikolla viimeksi sain kertakäyttö(päivä)piilareihin luvan? En siis kysynyt noista yötäpäivää-linsseistä siellä,mutta kertakäyttöisiä käyttänyt vuosia.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nyt käyttänyt niin että viikon putkeen ja pitänyt sitten yhden yön taukoa. Hyvältä tuntuu, ei kuivata silmiä tai tunnu silmissä.

Kertakäyttö tai päivälinssit on tuntunut paljon enemmän ja myös kuivattaneet silmiä. Näiden kanssa ei mitään ongelmaa.

Ei nämä tietysti kaikille sovi..kokeilemalla se selviää.

Vierailija
2/4 |
03.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se piilarikontrolli maksa paljoa, joten käy uudestaan. Tiedän monta piilarikäyttäjää, joille on määrätty kertakäyttöiset piilarit tai sitten nuo night and day -linssit, mutta vain päivällä käytettäviksi, ei yötäpäivää. Ne päästävät happea läpi, joten ovat mukavammat ja terveellisemmät silmille. Yötä-päivää ei kannata käyttää ellei optikko ole antanut suostumusta.

Vierailija
4/4 |
02.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisinko saanut luvan yötäpäivää-linsseille,kun en hoksannut kysyä. Itse halusin kertakäyttöiset. Mutta silmät hiukan kuivat, joten nuo toiset sopis paremmin. Eli ei uskaltais nukkua nuo silmissä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä