Olenko puuma?
Töissä on ihan älyttömän komea, itseäni ainakin 15 vuotta nuorempi jäbä, jonka kanssa tullaan hyvin juttuun, mutta nähdään harvoin. Eilen satuttiin käytävällä vastakkain, ja hän katsoi hyvin intensiivisesti silmiin ja kysyi miten menee. Itse vastasin hymyillen, mutten hidastanut vauhtia.
Uuh meni kyllä pasmat kuitenkin sekaisin. Jos olisin sen 15 vuotta nuorempi, tuosta olisi tullut jotain.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko 40+?
Olen :(
Ap
Tuijotetaanko tissejäsi ?
puumaile rauhassa. kyllä tuo katse todella voi jotain tarkoittaa.
t. toinen puuma heräilemässä komean 15v. nuoremman vakirakkaan kainalosta.
Vierailija kirjoitti:
Olet ahma.
Vain jos annetaan lupa.
Mitä rintoihin tulee, olen kokoa 65H, ihan oikean oikeasti. Kyllä se varmasti vaikuttaa kiinnostukseen noin yleisesti ottaen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko 40+?
Ap
Hyi helvetti.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minäkin kyselen sillointällöin moneltakin miten menee eikä se mitään suhteen aloitusta tarkoita. Oletko kuullut huomaavaisuudesta?
Sun kanssa ei ehkä koskaan olla flirttailtu, jos et tunnista eroa. Se on joskus hienonhieno.
Puhistunut naama - nahistunut puuma :D!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua miksi joku miettii tällaista? Miksi jumia johonkin ikään ja tehdä siitä numeroa? Juttelit jonkun tyypin kanssa ja thats it, kiusallista alkaa tekemään sen tyypin iästä mitään numeroa.
No koska se katse sai vatsanpohjassa muljahtamaan samalla tavalla kuin joskus nuorena.
Ap
Sulla on vaihdevuodet.
Ei ihan vielä, mutta ei paljon puutu.
Ap
Vain se puuttuu että myönnät asian itsellesi. Vaihdevuodet.
Et.
Puuma on saalistaja. Sinä et aloituksesta päätellen osaa muuta kuin punastella.
Minä olen +60 ja minua piirittävät vain n. 30-35 vuotiaat miehet! Ärsyttävää jotenkin kun haluaisi löytää illanvietoista ikäistänsä seuraa mutta kun nämä nuoret käyvät kimppuun jo ovella niin ikäiseni eivät tule enää tekemään tuttavuutta.
Vierailija kirjoitti:
Et.
Puuma on saalistaja. Sinä et aloituksesta päätellen osaa muuta kuin punastella.
Älä nyt. Vasta havaitsin kohteeni.
Ap
Mikä vtun puuma? Miksi naisia pitää sanoa kissoiksi ja puumiksi? Ihmiset on pikemminkin apinoita kuin kissoja.
Jäbä? 😀
Vaikutat kaupanmyyjään ihastuvalta setämieheltä.
Eikun korkkarit kattoon. Kannattaa yrittää, niin ei vanhana kaduta. Suomessa ei ole puumia.
Olit niin poissaolevan kuolevan näköinen. Hyvä että kysyi eikä suoraan soittanut hätänumeroon.
Nämä ovat kahden välisiä asioita. Ei kuulu muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko 40+?
Ap
Hyi helvetti.
Sinä aiot päättää päiväsi, kun olet 40+?
Vierailija kirjoitti:
Teet itsesi naurettavaksi sen miehen silmissä. Vanhene arvokkaasti! Hyväksy se.
Tekeekö miehetkin ittensä naurettaviksi nuoremman kanssa? Täysin sama tilanne.
Jos se 15 vuotta vanhempi on sporttinen, simpsakka ja hyvällä tavalla itsevarma, niin mikä jottei.