Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyykkikone jumissa, mitä teen?

Vierailija
25.01.2025 |

Nojasin kosketusnäyttöön kurkottaessani pesukoneen päältä jotain, ja samalla sit vahingossa tulin säätäneeks jonkun pesuohjelman jonka kone sit lukitsi. Ei kuitenkaan ala pyörittää sitä eikä mitään muutakaan ohjelmaa. On katkastu virrat pääkytkimestä, johto ollut irti koneesta monta tuntia. Ei auta, edelleen herjaa sitä lukittua ohjelmaa eikä tee mitään...

Mitun V*TUSSA ton saa kondiksen? 

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä se ulos 😂

Vierailija
2/29 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso ohjekirjasta, millä toiminnolla luukun saa auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa sen kyseisen mallin käyttöohje. Yleensä kone nollataan painamalla ajastus- ja jotain muuta nappulaa useamman sekunnin pohjaan.

Vierailija
4/29 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile pamauttaa nyrkillä kylkeen.  Lukitus jumissa, vaatii korjausta.  Joskus oli monta tuntia myös.

Vierailija
5/29 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso ohjekirjasta, millä toiminnolla luukun saa auki.

Ei luukun aukeamisen kanssa ole mitään ongelmaa, se aukeaa ja menee kiinni hienosti. Mutta kone itse ei tee mitään. Piippaa vaan, kun yritän sitä käynnistää. Ei käynnisty, ei nollaudu...

Vierailija
6/29 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites olisi, että lopettaisit uusavuttomana olemisen ja katsoisit siitä käyttöohjekirjasta mikä on NIMENOMAAN tälläisiä tapauksia varten?

Vierailija
7/29 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Mites olisi, että lopettaisit uusavuttomana olemisen ja katsoisit siitä käyttöohjekirjasta mikä on NIMENOMAAN tälläisiä tapauksia varten?

Heitin sen jo rodeen. Eli roskikseen

Vierailija
8/29 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneessa on todennäköisesti lapsilukitus päällä eikä se lähde päälle ennen kuin teet sen mitä koneessa pitää tehdä, että sen lukituksen saa pois päältä.

Täällä todettu jo moneta kertaa: Katso käyttöohjeesta miten saat sen pois päältä. Se systeemi on eri jokaisessa koneessa

9/29 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsilukko? 

Vierailija
10/29 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Googlaa sen kyseisen mallin käyttöohje. Yleensä kone nollataan painamalla ajastus- ja jotain muuta nappulaa useamman sekunnin pohjaan.

Pakko kait se on kuukkeloitava. Veikkailin kans jotain paineluyhdistelmää, mut ei ainakaan ite keksimilläni yhdistelmillä tapahtunut mitään. Perkele että vituttelee

Vierailija
11/29 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita ja kysy huoltoliikkeestä.

Vierailija
12/29 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilitko vetää töpselin seinästä?

Mun vanhassa koneessa tuo aina tehoaa.

Vierailija
13/29 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvipuistohullu kirjoitti:

Lapsilukko? 

Joo tää sen on oltava! Noni, helpottaa kummasti kuukkeloimista thanks

Vierailija
14/29 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Koneessa on todennäköisesti lapsilukitus päällä eikä se lähde päälle ennen kuin teet sen mitä koneessa pitää tehdä, että sen lukituksen saa pois päältä. Täällä todettu jo moneta kertaa: Katso käyttöohjeesta miten saat sen pois päältä. Se systeemi on eri jokaisessa koneessa

Sepä on heittänyt ohjeen roskikseen. Eikä osaa netistä hakea.

Vierailija
15/29 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, ollut monta tuntia irti seinästa. Ei vaikutusta, ei myöskään katkaisijan poiskytkemisellä tapahtunut mitään. Mut kai se toi lapsilukko joo on, pitänee selevittää miten sen saa veke!

Vierailija
16/29 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, painamalla random nappeja olet todennäköisesti sekoittanut koko koneen ja nyt tarvitset sinne ihan oikean asentajan vetämään sen ohjelman nollille. Kalliiksi tulee

Ensikerralla katso siitä käyttöohjeesta.

Vierailija
17/29 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilitko lukea aloitusta?

Vierailija
18/29 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Koneessa on todennäköisesti lapsilukitus päällä eikä se lähde päälle ennen kuin teet sen mitä koneessa pitää tehdä, että sen lukituksen saa pois päältä. Täällä todettu jo moneta kertaa: Katso käyttöohjeesta miten saat sen pois päältä. Se systeemi on eri jokaisessa koneessa

Voe kuule, oon netistä hakenu jo kaks päivää ja oon niillä ohjeilla koittanut saada konetta nollautumaan. Tuloksetta. Mutta kiitos vauvapalstan, täällä tiedettiin että kyse on todennäköisesti lapsilukosta. On helpompi alkaa ny kuukkelehtimaan asian kanssa, kun on tollane oikein tarkalleen eritelty vaiva mistä vika tod.näk. johtuu

Vierailija
19/29 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL eka google-vastaus ties kertoa, että jos pesukoneen näytössä näkyy riippulukko, on lapsilukko kytketty eikä pesukoneella voi silloin tehdä mitään. Ja tämähän on minulla tilanne, lukko vilkkuu näytöllä kun mitään yritän teherä. 

Jess, kohta kotio kokeileen näitä kuuklen tarjoamia kikkoja!

Vierailija
20/29 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voe kuule, oon netistä hakenu jo kaks päivää ja oon niillä ohjeilla koittanut saada konetta nollautumaan. Tuloksetta. Mutta kiitos vauvapalstan, täällä tiedettiin että kyse on todennäköisesti lapsilukosta. On helpompi alkaa ny kuukkelehtimaan asian kanssa, kun on tollane oikein tarkalleen eritelty vaiva mistä vika tod.näk. johtuu

Jos olisit oikeasti lukenut ne ohjeet niin sittenhän sinä tietäisit mistä on kyse, eikä olisi tarvinnut vauvapalstan arvuutella sitä lapsilukkoa sulle :P Koska siellä ohjeissa lukee syyt miksi kone on lukittunut.