Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

te mammatko tuolla huutonetissä huudatte hulluina vaatepaketteja?

Vierailija
15.09.2008 |

Tavara on sen arvoista kuin se on ostajalleen.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauheita hintoja maksatte vaatteista, joita saa edullisesti h&m:ltä, lindexiltä yms. kaupoista. monen paketin hinta kohoaa korkeaksi, kalliimmaksi kuin millä ne on ostettu... niin, aina voi pyytää, hullu se, joka maksa... ;)

Vierailija
2/12 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut melkein kaikki vaatteet lapsille huuto.netistä vaatepaketteina. Ostan aina vain laadukkaita merkkejä. Paketista voin maksaa hyvinkin 100€- 200€, mutta katson että kappale hinta jää kunkin vaatteen kohdalla alle 3€. Ja paketissa olevista "ylimääräisistä" vaatteista en maksa mitään. Eli sukkahousut, alusvaatteet, sukat ym. tarpeettomat t-paidat jätän laskematta hintavaraukseeni.

Kaikki ihmettelevät kuinka siistejä ja hienoja vaatteita lapsemme käyttävät! Ja tosiaankin kuka saa kaupasta 3€:lla benettonin sammareita tai esprit'n villaneuletta???

Olen erittäin tyytyväinen tähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan 40 vaatepaketin, myyn kirppiksellä saman paketin erillisinä tuotteina ja saan n 120e :D sillä rahalla voin sitten käydä katsomassa lapselleni uutta vaatetta :)

Vaikka harvemmin tulee uutta ostettua koska saa niin paljon edullisemmin käytettyä hyvää vaatetta.

Vierailija
4/12 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostan 40 vaatepaketin, myyn kirppiksellä saman paketin erillisinä tuotteina ja saan n 120e :D sillä rahalla voin sitten käydä katsomassa lapselleni uutta vaatetta :)

Vaikka harvemmin tulee uutta ostettua koska saa niin paljon edullisemmin käytettyä hyvää vaatetta.

Oletko laskenut tuntipalkkaa itsellesi? Ei taidakaan olla enää kannattavan tuntoista bisnestä kun miettii, paljonko jää itselle työtunnin hinnaksi. Ja työelämässä et taida yhtä aikaa olla?

Vierailija
5/12 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mammalomalla.. mutta kuka sanoi että itse seison kirpputori pöydän takana :D

Itsepalvelukirppikset on keksitty nykyään.

Pöytä on mulla varattuna aina kerrallaan 2-4vkoa.

Hintaa tulee tuolle n 50-100e...

Eli mulla on kyllä aika hyvä tunti liksa :D :D

Käteen on parhaimpina viikkona jäänyt 200e ja huonompina 100e, pöytävuokran jälkeen.

Eikä tuo nyt mitään bisnestä ole.. Eli en kolua joka päivä huuto.nettiä vaatepakettien toivossa :D

Samaa olen kyllä tehnyt ennen kuin jäin äippälomalta töistä kotiin.

Eli en ymmärrä mikä ihme tämä ajankäytöllisesti nyt olisi..

Varmasti menee monelle huuto.net mammalla paljon enemmän aikaa kiertää kaikenmaailman ale myynnit ja haalia reimatecejä kaappiin jotta voi tienata 20e huuto.netissä :D

Vierailija
6/12 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihmisiä asuu myös paikkakunnilla, joissa ei ole H&M:ää, Lindexiä, KappAhlia eikä juuri muitakaan kauppoja, joten sellaisia vaatteita halutakseen on joko käytettävä Huuto.nettiä tai matkustettava tyyliin 100km yhteen suuntaan niitä uutena ostaakseen. Mieti kumpi on kannattavampaa?

Vierailija
7/12 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla menee kuitenkin aikaa kun kasaat ja siistit kirpparille meneviä vaatteita, hinnoittelet, viet kirpparille, käyt siellä siistimässä pöytää jne. Lisäksi, vähensithän voitostasi "sisäänostohinnan"?

Jos ensin käytät vaikka neljä tuntia (ei taida edes riittää, jos paljon tavaraa?) hinnoitteluun, lajitteluun, pakkaukseen ja kirpparille kuljettamiseen. Paljonko menee viikossa aikaa myyntipöydän siistimiseen? Entäs kun haet myymättömät tuotteesi, lajittelet ja pakkaat pois?

Enpä rehvastelisi noilla satasilla.

Vierailija
8/12 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...että paketit, joissa on oikeasti hyvälaatuista vaatetta eivät mene ollenkaan niin hyvin kaupaksi, kuin paketit joissa on Lindex-, H&M- ja KappAhl-kamaa ja vielä reippaasti käytettynä. Mikä näissä viehättää?

Vierailija
9/12 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joihin lisään tuotteen nimen ja hinnan.. menee n ehkäpä 4 tuntia kun hinnoittelen 4 viikon myyntitavarat.

vien tavarat ja lataan pöytään.. menee n 30min. ( ajo matka 5min).

käyn kerran viikossa ( yleensä vkl) siistimässä pöydän...

pakkaukseen?? no eipä siihen nyt mene juurikaan aikaa :D

jos ostan 40e paketin jonka myyn 120e kirppiksellä, eli voittoa 80e..

viimeksi vein 2 äitiyspakkaus laatikollista tavaraa ja pois hain muovikassillisen..

4vkon myynnistä mulle jäi 380e käteen, pöytävuokran jälkeen.

Jos kulutin arviolta n 2h pöydän siistimisiin ja tavaroiden vientiin ja hakuun sekä n 3h hinnoitteluun... eli yht n 5h... jäi tuntipalkakseni ( tästä on pois raha jonka kulutin vaatepaketteihin) 56e... eli onko tuo sitten huonosti vai ei....sen voi jokainen itse päätellä

joten, kyllä tässä tapauksessa rehvastelen näillä satasillani jotka tulee ns extraa...

parhaina viikkoina olen keväällä myynyt ( 4vkon jaksolla) 800e.. silloin toki oli vaunut ja muuta isompaa myytävänä

Vierailija
10/12 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin aikaisemmin täällä meidän kaupungissamme kirpputorilla myymässä lasten vaatteita pois. Koska olen supertarkka, vaatteet ovat aina olleet silitettyjä, tahrattomia ja värinsä säilyttäneitä, usein myös merkkivaatteita. silti hintataso on mennyt suunnilleen näin: bodyt 20 snt.- 1euro, farkut 2 e-4 e, haalari jne. 10 e. Jotain Reimatecin haalareita en ole koskaan viitsinyt kirpparilla myydä, koska täällä päin ei kukaan kirppiksellä siitä maksa järkevää hintaa. Venäläiset hinkuvat kaikkea eurolla. Aikaisemmin myin nuo täällä Vauvan kirppiksellä ja nykyisin Huutiksessa.

Oma kokemukseni siis on, että huutonetissä saa vaatteista paljon paremman hinnan.

Itse kun olen meidän vaatteitamme paketiksi kasannut, on niille hintaa kertynyt yleensä n. 3-7 euroa kappale,eikä tuossa ole ollut mukana mitään haalaria, takkia tms. isompaa tai kalliimpaa, vaan ihan perusvaatetta, käytettyä sellaista. En usko että saisin täällä kirpparilla niistä läheskään tuota edes yksittäin, koska ihan saman laatuista tavaraa myyn nykyisin netissä kuin aikaisemmin kirppiksellä.

Toisekseen, en ole itse tarjonnut yhdestäkään vaatepaketista mitään, koska jos mukana on yhtään sellaista järjellistä tavaraa, kohoaa hinta järjettömän korkeaksi, isoissa vaatepaketeissa vielä esim. 10 e postikulut päälle. En maksa kasasta käytettyä tyyliin sataa euroa + postikulut jos ja kun siellä on esim. viisikin sellaista vaatetta että ei kiitos.

Vierailija
11/12 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...tavaraa, ja menojen jälkeen jäi vielä tuon verran voittoa? Saanko kysyä, että mitä tavaraa noissa laatikoissa oikein oli, jos niistä yli 500€ olet saanut? Ja mitä ihmiset oikein maksavat noista tavaroista??

Ihan mielenkiinnosta kyselen, kun kuulostaa oudolta.

Ei siinä mitään, minä nostan hattua, että joku jaksaa tehdä tuollaista. Itsellä ei kärsivällisyys ja aika riittäisi.

joihin lisään tuotteen nimen ja hinnan.. menee n ehkäpä 4 tuntia kun hinnoittelen 4 viikon myyntitavarat.

vien tavarat ja lataan pöytään.. menee n 30min. ( ajo matka 5min).

käyn kerran viikossa ( yleensä vkl) siistimässä pöydän...

pakkaukseen?? no eipä siihen nyt mene juurikaan aikaa :D

jos ostan 40e paketin jonka myyn 120e kirppiksellä, eli voittoa 80e..

viimeksi vein 2 äitiyspakkaus laatikollista tavaraa ja pois hain muovikassillisen..

4vkon myynnistä mulle jäi 380e käteen, pöytävuokran jälkeen.

Jos kulutin arviolta n 2h pöydän siistimisiin ja tavaroiden vientiin ja hakuun sekä n 3h hinnoitteluun... eli yht n 5h... jäi tuntipalkakseni ( tästä on pois raha jonka kulutin vaatepaketteihin) 56e... eli onko tuo sitten huonosti vai ei....sen voi jokainen itse päätellä

joten, kyllä tässä tapauksessa rehvastelen näillä satasillani jotka tulee ns extraa...

parhaina viikkoina olen keväällä myynyt ( 4vkon jaksolla) 800e.. silloin toki oli vaunut ja muuta isompaa myytävänä

Vierailija
12/12 |
16.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin ihmettelin....Vastausta odotellessa...