Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko sinusta sanoa, että joku löysi elämänsä rakkauden myöhään, jos se tapahtui 28-vuotiaana?

Vierailija
24.01.2025 |

Eräässä blogissa sanottiin noin ja itse aloin seurustella vasta ensimmäistä kertaa tuossa iässä. Se suhde ei kestänyt, kuten ei edellinenkään suhteeni ja olen nyt 36-vuotiaana edelleen sinkku. Kuinkahan myöhässä rakkaus on minun kohdallani sitten? :D

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta 28 -vuotiaana ei ole myöhään. Eräs sukulainen löysi vasta vanhainkodista (silloin oli vielä näitäkin) ja hän oli n. 80 -vuotias.

Vierailija
2/11 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi, kyllä 28-v. on vielä nuori.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Mun isäni löysi rakkauden (2.) 74v:nä eli aika myöhään 

Vierailija
4/11 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

45 -vuotiaana sain rakkaani. Oltu jo 22 vuotta kimpassa.

Vierailija
5/11 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Mun isäni löysi rakkauden (2.) 74v:nä eli aika myöhään 

Näinhän se menee 👴🏻👍

Vierailija
6/11 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ilmaisu ei tarkoita koko elämän mittaista rakkautta, vaan koko elämän suurinta. Siihen voi törmätä vaikka 70-vuotiaana.

Vierailija
7/11 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se vielä kovin myöhään ole. nainenhan saattaa vielä tuossa iässä tulla raskaaksikin ja tuon ikäisellä on vielä pieni mahdollisuus, että jälkeläinen olisi jopa terve

Vierailija
8/11 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on keskivertoikä. Ensisynnyttäjätkin ovat keskimäärin vanhempia pk-seudulla. 

Minä löysin rakkauden vasta 42 v. En tunne ketään, joka olisi yhdessä ihmisen kanssa, jonka kanssa seurusteli alle 28 v.

T. Hki, akateeminen

Vierailija
9/11 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on vähän ylpeästi sanottu. Moni ei löydä koko elämänsä aikana. 

Nuoruuden harhailut harvemmin on mitään elämän rakkauksia, jos ne päätyy eroon. Elämän rakkaus voi löytyä kypsemmällä iällä, kun on siihen valmis. 28 ei ole vielä kaikille läheskään kypsä.

Minun ikäpolvi x on käsikirjoittanut lähes hampaat irvessä itselleen rakkaustarinoita jo nuorelle iälle. Haaveissa on ollut saada viettää joskus timanttihäitä. On laskettu viikkoja ja kuukausia yhdessä sen elämän rakkauden kanssa ja innokkaimmat on juhlineet jopa kuukautispäiviä, sitä kosintaa ja tulevia hääpäiviä odotellessa. On esitetty elämän rakkautta ja jotkut puhuu niistä vielä jälkeen päin, vaikka suhde olisi päättynyt eroon. Eihän se ole mikään elämän rakkaus, jos se johtaa eroon?

Vierailija
10/11 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika aikaisin on löytänyt jos jo 28 vuotiaana.

Vierailija
11/11 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei todellakaan ole myöhäistä 28v ikäisenä!

T. 54v