The voice of finland 2025
Tänään se alkaa.
Mielenkiintoista nähdä minkälainen kausi on tällä kertaa luvassa.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6136)
Vierailija kirjoitti:
Olis vaan laulanut eikä örissyt
Se nyt kuuluu tiettyyn musalajiin vähän kun räppi :)
Vierailija kirjoitti:
Olen varmaan tippunut kartalta, mutta kertokaa mitä akateemisia tutkintoja ("masters") voi suorittaa Kouvolassa?
LUT-yliopiston tutkintoja, oisko joku 4-5 nyt? Alkoivat ilmaantua pari vuotta sitten ja joka vuosi tullut lisää tutkintoja valikoimaan. Logistiikkainsinööri, elintarviketuotannon insinööri jne. Keskustassa kävelykadulla on LUTin piste 😁
Eka jakso ei ollut kummonen. Vähän vois enemmän lauluja ja vähemmän kosiskelua ja esittelyjä varsinkin laulajista jotka ei edes pääse jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
ainut syy miksi tämä omituinen päpättäjä pääsi läpi on se, että hän pölötteli ulkoomaalaasen kieltä. Ei mitenkään erikoinen esitys
Palstapersut avautuu täällä. Voi junttien juntit. Ette ymmärrä musiikista mitään. Voitteko poistua VOF-ketjusta, please. "Ulkoomaalaasen kieltä" - voi tsisus.
Vierailija kirjoitti:
Karsee! Ja heti eka kkrkasun jälkeen läpättiin nappia, miksi oi miksi?
Esitys oli upea. Turha sitä on sinun yrittää ymmärtää, rajoittunut suomi-iskelmän kuuntelija kun olet.
Onko yksikään Voice voittaja menestynyt? En muista viime vuodenkaan voittajaa. Onko tehnyt levyn
Nää kummalliset vedot koittaa erottua tavisjollotuksesta. "Et suomen kansa näkis kuka mä oon!" Tuomareitten tehtävä ohittaa taitamattomat. Örinällä ei tosta eteenpäin päästä, kun tää o lauluskaba.
Aloin katsoa jo seuraavaa ruudusta eikä kyllä tämäkään vakuuta yhtään. En ymmärrä miksi käytetään puolet jaksosta että esitellään näitä mitkä ei pääse jatkoon??
Vierailija kirjoitti:
Nämä kiintiölaulajat on niin turhia.
Palstan ahdasmieliset kiintiöpersut ovat niin turhia. Ja masentavia. Eivät kykene nauttimaan edes musiikista, esiintyjistä ilman että täytyy möläytellä vierasvihaansa. Uskomatonta porukkaa. Only in Finland.
Vierailija kirjoitti:
Onko yksikään Voice voittaja menestynyt? En muista viime vuodenkaan voittajaa. Onko tehnyt levyn
Aina täällä jauhetaan tätä samaa. Mikä on menestyksen mittari? Se että soi radiossa tai se että sinä muistat voittajan? Myös kunnon levyn teko vaatii aikaa. Itse ainakin seuraan somessa monella kaudella nousseita suosikkeja ja odotan koska tekevät omaa musiikkia. Toki he eivät ole voittaneet. Aina kun telkkariin pääsee taitonsa esittämään on mahdollisuus löytää se oma juttu ja saada kuuntelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Suomen voicessa pitää puhua suomee kun valmentajat haastattelee.
Ai vain siksi, koska SINÄ et ole käynyt kouluja ja opiskellut kieliä? Tervetuloa 2000-luvulle sieltä 1950-luvulta.
Vierailija kirjoitti:
Nää kummalliset vedot koittaa erottua tavisjollotuksesta. "Et suomen kansa näkis kuka mä oon!" Tuomareitten tehtävä ohittaa taitamattomat. Örinällä ei tosta eteenpäin päästä, kun tää o lauluskaba.
Hänhän pääsi eteenpäin ja oli tosi hyvä laulamaan. Myös viime vuosina on örinällä päästy pitkälle. Se että sinä kuuntelet perus iskelmää ja radiopoppia ei tarkoita että kaikki kuuntelee 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esitys oli upea. Turha sitä on sinun yrittää ymmärtää, rajoittunut suomi-iskelmän kuuntelija kun olet.
Oma mielipiteeni. Mutta sullehan se ei sovi. Jos sinä tykkäät, se ei tarkoita sitä että muittenkin pitäisi. Äläkä lokeroi kun et tiedä mitään kommentoijista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka mistäkin tykkää. Sun mielestä sit kaikki jotka ei tykkää on rajoittuneita? Aika rajoittunut olet itse.
Mikä tää hemmetin kaiku näissä lauluesityksissä on? Korvat vuotaa verta eikä sanoista saa selvää!
Ole hyvä 🌞