The voice of finland 2025
Tänään se alkaa.
Mielenkiintoista nähdä minkälainen kausi on tällä kertaa luvassa.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6136)
Onko tää viiksiheppu imitaattori? Ihan outo biisi mulle. Ei vaikuta että omaa juttua.
Vierailija kirjoitti:
Onko tää viiksiheppu imitaattori? Ihan outo biisi mulle. Ei vaikuta että omaa juttua.
Olisi kyllä ansainnut jatkon. Mielenkiintoista ketkä saa uuden mahiksen, niitäkin jätetään aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kyllä ansainnut jatkon. Mielenkiintoista ketkä saa uuden mahiksen, niitäkin jätetään aina.
Onko näin? Miksi en muista tuollaista?
Sinulla se tunnevammaisuus vain jatkuu vuodesta toiseen. Voisitko oksentaa paskan sisältäsi muualle.
Kirjoitan ensimmäistä kertaa. Voicessa voisi laulaa enemmän ja puhua vähemmän. Käyttäydy
Superkaunis tyttö. Laulu vaan ei ole hänen juttunsa. Jotain muuta mieluummin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä joka vuosi jätetään uudelleen valittavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla se tunnevammaisuus vain jatkuu vuodesta toiseen. Voisitko oksentaa paskan sisältäsi muualle.
Kirjoitan ensimmäistä kertaa. Voicessa voisi laulaa enemmän ja puhua vähemmän. Käyttäydy
Käyttäydy itse.
Iskä ei kyllä ole oikein pärjää. Yrittää liikaa, epävireistä.
Oliko tää iskän kappale umpitylsää Juha Tapiola?
Iskä yritti paikoitellen vähän liikaa, herkät kohdat soi kauniisti. Olisi kuitenkin ollut potentiaa jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Oliko tää iskän kappale umpitylsää Juha Tapiola?
Kaikurantaa?
Antti tuisku fibat tulee tästä miehestä
Ei jaksa enää kuunnella tuota Maijan tervetuloa Voice of Finlandiin repliikkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitä joka vuosi jätetään uudelleen valittavaksi.
Miten ja milloin tuollainen valinta muka tapahtuu?
Jaakolla oli kaunis vivahteikas ääni, mutta harmittavasti hän ei pysynyt vireessä.
Julialla kaunis ääni ja osasi myös laulaa. Kiva kuunnella kaunista puhdasta laulua, eikä kiljumista ja kikkailua.