The voice of finland 2025
Tänään se alkaa.
Mielenkiintoista nähdä minkälainen kausi on tällä kertaa luvassa.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6136)
Janina oli paras. Oliver ei ollut luonnollinen, en tykänny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä näin menee painoin nuolta ylös(oli annettu kaksi ääntä)kakkonen muuttui kympiksi?
Ehkäpä sinä et ole ainoa ihminen maailmassa, vaikka niin kuvitteletkin.
Ymmärsit jotenkin väärin,en kuvitellut mitään. Olisin vain toivonut asiallista vastausta.Itse kun en tiedä miten nuolet liikkuu.
Nuolet liikkuu nopeasti koska meitä on paljon peukuttamassa nyt samanaikaisesti, eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aatelkaa jos Muhammad olisi laulanut Phantom of the Operan. Olisi ollut varma voitto. Nyt kaatui paskoihin biisivalintoihin.
Ei vaan siihen, ettei ole syntyperäinen suomalainen, sinänsä surullista😢.
Ei kaikessa ole kyse rasismista. Hyvä äänihän äijällä on ja on hyvä laulaja. Ei sitä kukaan voi kiistää. Mutta biisivalinnat olivat tylsiä eikä tyyli ja biisit olleet oikein voicen genreä. Itse en näe oikein markkinaa tuolle tyylille Suomen radiokanavilla. Mutta toki hän voi musiikin parissa löytää paikkansa Suomessakin. Tämä ei nyt vain ollut oikea tie hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Homo voitti, pitihän se arvata. Tiresin heti kun näin tuon pellen eka kerran.
Sinulle ei siis tullut yllätyksenä, että homotkin osaa laulaa, jotain plussaa sinunkin kehityskaaressa😍.
Tuokin on tavallaan ikärasismia kun jatkuvasti muistutetaan että on vasta 16v. Jotkut on hyvin fiksuja jo miltei lapsina. Oliverhan on myös taikuri. Mutta laulajana todella upea. Hänellä varmasti upea ura edessä. Artulle myös kiitos.
Oliver oli läpi kisan vahva. Tänään Janina oli ylivoimainen. Wurthering heights oli yksi hienoimpia esityksiä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki noi finalistit ihan perseestä. En ottaisi levyä vaikka ilmatteeksi annettaisiin. Melusaastetta ja karitsankidutusta.
Kuulostaapa katkeralta😂
Olipa finaali. Elastinen ruskeassa virkamiespuvussa oli kuin Jörn Donner 1980-luvulla.
Surujen kitara sopi Oliverille.
Hyvä vibrato.
Alusta asti hoettiin nyt on niin kova kausi ei voi kääntyä kellekään.. parhaat putosi jo ennen ku pääsi edes jatkoon
Vierailija kirjoitti:
Aika hieno nelikko oli! Ahmed jäi kyllä muista jälkeen, mutta mimmithän rokkasi oikein kunnolla nightwishillä sekä within temptationilla! Oliver ansaitsee voittonsa, himpehompen olemuksesta huolimatta, vaikutuin kuinka miehekkäästi (ja dramaattisesti) kuitenkin lauloi! Ei ns tuonut yhtä, kisaan kuulumatonta epäolennaista asiaa silleen tyrkylle, ja muutenkin kivan oloinen persoona.
Olen samaa mieltä. Oli virkistävää, että tuli kisaan ihan vain ihmisenä eikä vähemmistön edustajana.
Onneksi Arttu ymmärsi napata Oliverin jonka Sanni hylkäsi. Arttu taitaa olla paras valmentaja. Ihan kuin Ela olisi jotenkin kyllästynyt hommaan. Ei ole niin fiiliksissä kuten aijemmilla kausilla.
Hyvä lauluääni ei takaa suosiota. Täytyy olla jotain tähtipölyä , karismaa, spesiaalia. Eihän Madonnallakaan ole mitenkään hyvä ääni! Ja toisaalta on täydellisesti laulavia mutta unholaan jääviä. Luulen , että tämä Oliver pysyy parrasvaloissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aatelkaa jos Muhammad olisi laulanut Phantom of the Operan. Olisi ollut varma voitto. Nyt kaatui paskoihin biisivalintoihin.
Ei kaikessa ole kyse rasismista. Hyvä äänihän äijällä on ja on hyvä laulaja. Ei sitä kukaan voi kiistää. Mutta biisivalinnat olivat tylsiä eikä tyyli ja biisit olleet oikein voicen genreä. Itse en näe oikein markkinaa tuolle tyylille Suomen radiokanavilla. Mutta toki hän voi musiikin parissa löytää paikkansa Suomessakin. Tämä ei nyt vain ollut oikea tie hänelle.
Mohammadin biisit oli liika antiikkisia ja kuluneita. Ihan kauhee toi Elviksen biisi, miten joku voi vetää tommosta finaalissa? Kaikista maailman biiseistä? Olis vetänyt tosiaan vaikka Phantomin niin olis ehkä voittanut. Meni nyt Demis Roussos-osastolle. Unettavaa.
Arvostan Arttua. Paras valmentaja ja tykkää tosta hommasta. Paras voitti.
Nyt on sitte tääkin homma paketissa.
Vierailija kirjoitti:
Julia kehittyi kisan aikana hissukkalaulajasta englanninkielisten rockbiisien esittäjäksi, jopa hevariksi. Isoin kehitys.
Kävi niin kuin Clark Kentille että silmälasit pois niin tuli Teräsmies. Tässä tapauksessa hissukka uskis kirjastontädistä kuoriutui hyvin meikattu ja stailattu rokkimimmi! Hienoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luuletko tosissaan, että jos Risto Piirainen, joka lauloi samantyyppisiä kappaleita, olisi laulanut nyt samat kappaleet kuin Muhammad, että hän olisi jäänyt viimeiseksi, itse en usko siihen sekuntiakaan vaan tässä oli nimenomaan kysymys siitä, että ei haluttu äänestää ei-suomalaista?
Jotenkin ajattelin jo alussa että Wiskari olisi paras valmentaja Oliverille.
Ymmärsit jotenkin väärin,en kuvitellut mitään. Olisin vain toivonut asiallista vastausta.Itse kun en tiedä miten nuolet liikkuu.