The voice of finland 2025
Tänään se alkaa.
Mielenkiintoista nähdä minkälainen kausi on tällä kertaa luvassa.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6136)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä teistä vuoren kokoisista naudoista tuntuu katsellessanne siroa ja kaunista Jaana Pelkosta?
Näyttää kuivalta oravalta, mutta makunsa kullakin.
Kaunishan Jaana on. Ei minulla minkäänlaista halua mollata muita naisia, vaikka he olisivatkin minua hoikempia.
Oli kaunis nuorena. Ei ole vanhentunut kauniisti.
Älä puhu paskaa. Kaunis kuin mikä, eikä ole edes juuri muuttunut.
Käynti Specsaversillä...
Menepä peilin ääreen ja katso miltä läskimahasi ja pottunokkasi näyttävät ja arvostele sitten muita.
Luulen että Muhammadin pyynnöstä oli palaute suomeksi, sellasen kuvan sain ainakin! Multa ainakin tästä propsit hänelle. (Mun mielestä jatkuva englannin jankkaaminen voicessa on mennyt hän yli....)
Ja muistaakseni oli ainut(?) ulkomaalainen joka siinä ekassa esittelyssä puhui suomea, vähän mutta ihan alottelevan hyvin kuitenkin. Että vaikuttaa kyllä opiskelevan!
Mohammed lauloi Andrea Bocellin upean biisin laahaavasti ja tunteettomasti
Muhis sentään lauloi normaalisti, jos nyt jotain hyvää haluaa löytää näistä kahdesta vikasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rosan ääni ei riittäny Queeniin. Sai pelätä, et särkyykö ääni tai ei osu nuottiin.
On kansainvälinen, eettinen sääntö!!! Kukaan ei voi tulkita Queenia ja Freddietä! Kärsiköön tämä typerä Rosa!!!🤦
Minustase Angelica Jordanin esitys,jota Rosan esitys muistutti, oli upea. Oliko Talent America tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä teistä vuoren kokoisista naudoista tuntuu katsellessanne siroa ja kaunista Jaana Pelkosta?
Näyttää kuivalta oravalta, mutta makunsa kullakin.
Kaunishan Jaana on. Ei minulla minkäänlaista halua mollata muita naisia, vaikka he olisivatkin minua hoikempia.
Oli kaunis nuorena. Ei ole vanhentunut kauniisti.
Älä puhu paskaa. Kaunis kuin mikä, eikä ole edes juuri muuttunut.
Käynti Specsaversillä...
Menepä peilin ääreen ja katso miltä läskimahasi ja pottunokkasi näyttävät ja arvostele sit
Mutta rusketus on aito ja ihan vaan kevätauringosta. Eikä oo flunssaa.
Lampaan saparo - ääni putosi. Hyvä.
Muhiksen musatyylille ei ole mitään kysyntää. Jos tota haluaa kuunnella, löytyy tuhat parempaa laulajaa.
Muhammad paras, todella hieno esitys. Rosalla muuten hyvä, mutta ääni värisi hiukan liikaa, mahtoiko häntä jännittää.
Senioriräppäri, tuleeko hänkin lavalle loppuaplodeihin lippis kallellaan?
Vierailija kirjoitti:
Noihin Freddyn saappaisiin ei pitäis kenenkään koettaa hypätä.
Laulut on tehty laulettaviksi, ei ollut tarkoituskaan laulaa alkuperäisellä tyylillä. Eikä esityksiä ottaa vakavasti.
Käviköhän Rosalle klassisesti niin, että innostui liikaa esityksensä aikana ja luuli laulavansa hyvin vaikka pakka levisi täysin.
Shokeerava loppu. :( Elastinen mokasi ja isosti. Tähän loppui mielenkiinto.
Vierailija kirjoitti:
Naurettava ohjelma, kaikki valmentajat vaihtoon ens kaudeksi. Ihan surkeita, hyvät ja valovoimaiset laulajat tiputetaan jo alkumetreillä.
Ja juontajat. Heikki ja Tinni jatkoon. Tinni Jaanan tilalle. Ei näytä niin nälkäkurjelta Heikin rinnalla. Tinnillä ei oo liian tylsät jutut kuten "Mikä fiilis nyt on" -Jaanalla. Jaana-mummo eläkkeelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omg, mikä kohta valittu Rosalta koosteeseen. :D
Parasta huumoria. Haluan kuulla koosteen uudelleen! The Voice of Finland. :D
Tämmösiähän me vähän ollaan 😞.
Niinkö te olette?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noihin Freddyn saappaisiin ei pitäis kenenkään koettaa hypätä.
Laulut on tehty laulettaviksi, ei ollut tarkoituskaan laulaa alkuperäisellä tyylillä. Eikä esityksiä ottaa vakavasti.
No noita ei tosiaan voinut ottaa vakavasti. Hupiohjelma tänään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä? Suomeksi valmentaja puhui. Hyvä Elastinen! Näin sen pitää mennä, ollaan kuitenkin suomalaisia 👍
Lopuksi taas englantia,ei hyvä.....suomeksi kiitos.
Mä kuuntelen edelleen Tatun Madonnaa. Se oli hyvä.