The voice of finland 2025
Tänään se alkaa.
Mielenkiintoista nähdä minkälainen kausi on tällä kertaa luvassa.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6136)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miltä teistä vuoren kokoisista naudoista tuntuu katsellessanne siroa ja kaunista Jaana Pelkosta?
Eipä olla aliravittuja anorektikoita.
Ja paskasti palkattuja? Huonoa seksiäkin? Veikkaan että Jaanalla ei ole ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Miltä teistä vuoren kokoisista naudoista tuntuu katsellessanne siroa ja kaunista Jaana Pelkosta?
Säälin noita nuoria likkoja. Mitäpä meillä vanhoilla on väliä? Meillehän on jopa vähän terveellisempää ne muutamat liikakilot kuin liika alipaino.
Voi voi, Oliver epäonnistui. Harmi, että ääniä saa antaa etukäteen. Ei kuuluisi tämän perusteella jatkoon.
Rosita paljon parempi.
Rositalta sujui englanti hyvin. Juuri kuten Elastinenkin sanoi.
Vierailija kirjoitti:
Että meillä ollut eri vanhemmat 😂
Koetas nyt pikkukaveri rauhoittua siellä, et sä tuolla asenteella ja törkykommenteilla koskaan ketään "jaanaa" nappaa...
Vierailija kirjoitti:
Tämä sama kakara se vaan jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Toiset tytöt kuntoilee ja nostaa rautaa
Vaan minä söin navetan kaksi nautaa
Ei vertaa ole mitään minun pinta-alalla
Ei tilaa ole sulle minun sontsan alla alla
alla aa aa aa
Rosita vaikutti pettyneeltä oman esityksensä jälkeen. Jopa järkyttyneeltä. Mitähän tapahtui. Laulu ei ollu kontrollissa, ei lähteny lentoon, soimaan.
Aivan hirveitä joikuja. Julia vähiten huono, ihan kaunis ääni.
Vierailija kirjoitti:
Arttu pyörittelee sanoja eikä sano mitään.
Sanoo se vitsi joka väliin.
Voicessa jäi paljon tosi hyviä laulajia matkan varrella. Nyt huonot saivat jäädä Tuuripeliähän tää on .
Lippisukko siellä takarivissä yksin.
Transsu on woke-astikolla korkeammalla kuin rommaani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näyttää kuivalta oravalta, mutta makunsa kullakin.
Kaunishan Jaana on. Ei minulla minkäänlaista halua mollata muita naisia, vaikka he olisivatkin minua hoikempia.
Vierailija kirjoitti:
Lippisukko siellä takarivissä yksin.
Ai SenioriRäppäri?
Huonoin semifinaali sitten koskaan.
Hyvä kappale. Sinäkö olet transvestiitti, mikähän se mahtaa olla, onko kaikki meikkaavat miehet transvestiitteja? Oliverilla hyvä kappale, hieno nuori mies ja hyvä laulaan.