The voice of finland 2025
Tänään se alkaa.
Mielenkiintoista nähdä minkälainen kausi on tällä kertaa luvassa.
Katso lähetysajat : The Voice of Finland - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (6136)
Voi jeevana jos edelliseen viestiin vastaa niin ei sitä lainata tarvii! Akat menee ihan sekasin jos ei oo kilometrin pitkää lainaustornia :):)
Vierailija kirjoitti:
No nyt menee taas heittämällä jatkoon tää tumma nainen..
Tämä saattaisi muuten pystyä esittämään death metallia aika luonnollisesti, parin tässäkin biisissä kuullun pätkän perusteella! Mutta taitaa olla leidille ihan vieras ala. 16-vuotias Oliver oli kyllä uskomaton, ei ole kukaan muu tähän astisista lähelläkään - edes nämä loppuhuipennusladyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uli uli. Ärsyttääkö? Uli uli.
Uli uli ulisija ei osaa edes lainata viestiä, johon vastaa. Uli uli, apukoululainen.
Ärsyttääkö hä?
Kello on kymmenen, menkää uliuli-kakarat nukkumaan. Huomenna on koulupäivä.
Vierailija kirjoitti:
Voi jeevana jos edelliseen viestiin vastaa niin ei sitä lainata tarvii! Akat menee ihan sekasin jos ei oo kilometrin pitkää lainaustornia :):)
Jos välistä puuttuu viestejä, kukaan ei tiedä mihin viestiin olet vastaamassa. Ei tarvita lainaustornia, riittää yksi viesti: se, johon vastaat. Jotkut ei vaan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Kello on kymmenen, menkää uliuli-kakarat nukkumaan. Huomenna on koulupäivä.
Mene sinä muumio unten maille. Muista poistaa tekohampaat kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Uli uli ulisija ei osaa edes lainata viestiä, johon vastaa. Uli uli, apukoululainen.
Ärsyttääkö hä?
Ei. Tuntuu mukavalta huomata, että olen itse älykkäämpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttääkö hä?
Ei uskoisi että olet jotenkin älykäs kun nimittelet musiikkiin liittyvässä keskustelussa kommentoijia. Mitä olet tähänkin palstan keskusteluun antanut... Jatka sinä täällä päivystämistä ja ohi aiheen vänkäämistä, jospa tuntisit itsesi taas "älykkäämmäksi ". Ensi viikkoon, moro.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei tää kyllä nyt mikään niin erikoine ollu?
Ei ollut ei.
Niin mikä ja kuka ?
Paulinasta taisi olla kyse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttääkö hä?
Ei uskoisi että olet jotenkin älykäs kun nimittelet musiikkiin liittyvässä keskustelussa kommentoijia. Mitä olet tähänkin palstan keskusteluun antanut... Jatka sinä täällä päivystämistä ja ohi aiheen vänkäämistä, jospa tuntisit itsesi taas "älykkäämmäksi ". Ensi viikkoon, moro.
En ole nimitellyt kuin ulisijaa, joka sen ansaitsee. Ulisija itse takertui minuun, kun ei väittelyssä pärjännyt. Ulisija aloitti aiheen sivusta kommentoinnin, ja sai mitä ansaitsi. Annan turpaan milloin tahansa uudelleenkin, jos sitä kaipaa.
Kurjaa, kun Arttu kiusaa Elastista
Sanni ei itse Mikki Hiiri-äänellään pääsisi edes alkukarsinnoista läpi.
Vierailija kirjoitti:
Kurjaa, kun Arttu kiusaa Elastista
Viimekaudella myös. Antaa huonoa esimerkkiä nuorille.
Vierailija kirjoitti:
Jei!
Pyörii tuossa taustalla, mutta milloin viimeksi ohjelmasta on noussut artisti tähtitaivaalle?
Ei kai se ole tämän ohjelman tarkoituskaan. Tässä vaan seurataan kilpailua ja valitaan voittaja. Tehdään viihdettä, ei tähtiä.
Vierailija kirjoitti:
Oliko olla musiikkiteatterilaisella huulitäytteet? Rasittavan riehakas.
Ja mikä pakko on taustoittaa kilpailijoita? Annettaisiin äänen ratkaista. Ei kiinnosta perheasiat eikä lapsuuden traumat.
Mutta huulitäytteet kuitenkin kiinnostaa enemmän kuin perheasiat/taustatarinat? :D
Vitsi se kampaaja joka yllätettiin oli hyvä laulaja eikä päässyt jatkoon
Oliver ja se toinen nuori mies olivat hyviä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jei!
Pyörii tuossa taustalla, mutta milloin viimeksi ohjelmasta on noussut artisti tähtitaivaalle?
Ei kai se ole tämän ohjelman tarkoituskaan. Tässä vaan seurataan kilpailua ja valitaan voittaja. Tehdään viihdettä, ei tähtiä.
Kaikki nelosen ohjelmat on turhanpäiväistä ja halvalla tehtyä täytekuvaa mainostaukojen välille. Ihan sama vaikka katsoisi noita ilman ääniä, mitään ei menetä. Vielä parempi toki pitää telkkari kiinni kokonaan niin sähköä säästyy.
Kylläpä taas saa jännittää, kuka voittaa kaiuttimet.