Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri soittaa ja keskeyttää puhelun, kun joku toinen tuttu tai kaveri soittaa hänelle

Vierailija
24.01.2025 |

Itse en ikinä tee noin vaan soitan takasiin oman puhelun jälkeen sitten, että olit soittanut. 

Käykö muille noin? 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen on pian entinen kaveri. En vastaa enää sille.

Vierailija
22/28 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soitteleeko jotkut vielä toisilleen? Siis tottakai nopeita asiapuheluita, mutta en ole vuosikausiin saanut muuten vaan jutustelupuhelua keneltäkään. No en kyllä itsekään enää soittele. 

Joo kyllä soitellaan pitkiäkin puheluita eli parhaimmassa tapauksessa kaksi tuntia hurahtaa jutellessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo ikävää käytöstä. 

Vierailija
24/28 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää käytöstä. Miten jotkut ei tajua? Samoin jos on jonkun kanssa kahdestaan vaikka kahvittelemassa 1-2 tunnin ajan, niin silloin voi laittaa puhelimen äänettömälle.

Vierailija
25/28 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoin nyt kaverille, että hänen tapansa loukkaa minua. Pyysi anteeksi eikä ollut ajatellut asiaa minun kannalta. 

Tämä! Asiasta pitää mainita, ja kertoa miten toivoisi sen jatkossa menevän!

Vierailija
26/28 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Törkeää käytöstä. Miten jotkut ei tajua? Samoin jos on jonkun kanssa kahdestaan vaikka kahvittelemassa 1-2 tunnin ajan, niin silloin voi laittaa puhelimen äänettömälle.

Mä en ymmärrä miten toiset jää vaikka siihen kahvilapöytään hoitaan sitä puhelua. Kiva kun meitä on siinä vaikka 4-5 ja yksi vastaa puhelimeen, niin eihän siinä viitsi sitten kilpaa kailottaa puhelimessa puhuvan päälle, muut joutuu istumaan hiljaa... Pitäiskö alkaa selittää kovaan ääneen jostain hiivasta 😅

Vierailija
27/28 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattuu kyllä puolin ja toisin.  Soitan itse paljon ja mulle soittavat paljon. Harvoin niin tärkeää ettei voisi keskeyttää ja kysyä mitä toisella on.

Vierailija
28/28 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottanu mallia elokuvista, niissähän aina vastataan toiselle soittajalle vaikka olisi presidentille puhelu menossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä neljä