Laitatko hajuvettä muita vai itseäsi varten? Itse suihkautan joka aamu, jotta tuoksuisin hyvältä myös muille.
Kommentit (24)
Itseäni varten. Erittäin harvoin. Pari kolme kertaa vuodessa.
Älä laita. Voit aiheuttaa toisille sairauskohtauksen.
Laita kuule ihan itsesi takia vaan. Muiden ihmisten päällä tuoksut lähinnä ärsyttävät.
Laitan joka aamu. Itseäni varten, olen kotirouva. Toki se ei tarkoita, etten liikkuisi missään, mutta suuren osan päivää olen itsekseni. Hyvältä tuoksuminen on minulle yhtä tärkeä asia kuin hammasvälien putsaus.
Ainoat kerrat kun en laita hajuvettä, on lentomatkat tai lääkärissä käynti.
Käyn suihkussa joka aamu ja laitan suihkun jälkeen hajuvettä vaikka en poistuisi kotoa tai tapaisi ainuttakaan ihmistä.
Käytän tietysti sitä mistä itse nautin.
Muut ihmiset kommentoi "tuoksut ihanalle" jos tulevat lähelle. Sitä osaa vaistomaisesti valita tuoksun joka sopii omaan ihokemiaan.
Trendien perässä juokseminen johtaa kiville.
Minä käyn suihkussa joka ikinen aamu, meikkaan ja laitan itseni. Ihan itseäni varten, etätöissä kun olen. Myös vapaapäivinä. Teen sen täysin itseäni varten. On ihanaa olla puhdas ja huoliteltu. Hajuvettä käytän niinä aamuina,
kun olen todella väsynyt, eikä päivä meinaa käynnistyä. Ihan vain itseäni varten.
Teille kitkerälle kukkakedolle tai sonnin vehkeille löyhkääviä naisia sitten joutuu sietämään yleisissä tiloissa. Haiskaa kotonanne.
Tuoksun sipulihieltä muita varten.
persumies
Sekä että ja lähes päivittäin minäkin.
Laitan itseäni varten. Rakastan hajuvesiä. Tuntuu, että Suomessa suhtaudutaan tuoksuihin ihan hemmetin nihkeästi ja jos tätä palstaa on uskominen niin vähintään joka toinen on joku hajusteherkkä. Ei kiinnosta. Jos tuoksu pitää muut ihmiset loitompana niin hyvä vaan. Töihin en kylläkään laita, siellä on pakko muidenkin pystyä olemaan ja omista työkavereistani välitän hieman, mutta jos jossain kauppakeskuksessa vapaa-ajalla joku närkästyy hajusteistani niin hällä väliä.
Ysärillä oli viimeksi hajusteet muodissa, nyt näköjään nuorisolla taas. Kurkkua kutittaa kaupoissa kun nää teiniparvet pörräilee siellä koulujen ruokatunnilla.
Vierailija kirjoitti:
Teille kitkerälle kukkakedolle tai sonnin vehkeille löyhkääviä naisia sitten joutuu sietämään yleisissä tiloissa. Haiskaa kotonanne.
Pysy kotona jos et kestä muita ihmisiä. Kukaan ei halua ympärilleen myrkyllisiä negatiivisia tapauksia.
Vierailija kirjoitti:
Ihme kun tällaista vaivaa ei ole monessa muussa maassa. Minusta ihmiset useimmiten haisevat ummehtuneelle. Selvästikään ei huolleta ulkovaatteita tai kenkiä. Sama märkä toppatakki päälle vaan aina kun ulos astuu. Yh-hyh.
Teen etätöitä ja poistun kotoa 2 x viikossa kauppaan ja 2 x lenkille. Silti joka aamu kun herään laitan heti ensimmäisenä hajuvettä jota myös lisään useita kertoja päivässä. Ostan uusia tuoksuja kuukausittan (tässä kuussa ostanut 16 kpl) ja viikossa saan kulumaan 50 ml pullon helposti. Laitan hajuvettä myös vaatteisiin ja kaikki vaatteeni tuoksuvat myös hajuvesiltä. Kokoelmassani tällä hetkellä n. 50 eri tuoksua.
Vierailija kirjoitti:
Hajuste ALLERGINEN saa oireita jos itse käyttää hajusteita, luulotautiset saa jos jonkun tuoksun haastavat. Minusta on kiva vaan että ihmiset käyttävät tuoksuja, jos eivät liikaa lutraa. Terveisin hajusteallerginen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hajuste ALLERGINEN saa oireita jos itse käyttää hajusteita, luulotautiset saa jos jonkun tuoksun haastavat. Minusta on kiva vaan että ihmiset käyttävät tuoksuja, jos eivät liikaa lutraa. Terveisin hajusteallerginen
Hajusteallergia on eri asia kuin yliherkkyys. Joillekin tuoksut vaan aiheuttavat oireita. Aivan samoinhan sinua voitaisiin sanoa luulotautiseksi allergiasi takia.
Minä en tiedä yhtään hajuvettä, joka haisee hyvälle. Hienhaju on paljon miellyttävämpi.
Mulla on niin laadukkaita hajusteita että kun laitan illalla itseäni varten, aamulla tulee vielä vieno tuoksu