Tällaista on mun elämä
Olen naimisissa hirveän narsistin kanssa, joka on pistänyt eron vireille, mutta elää kuin mitään ei olisi tapahtunut. Sen piti olla opetus minulle kun en suostu alistumaan hänen kaikkiin oikkuihinsa. Samaan aikaan olen ollut jo lähes vuoden rakastunut/ihastunut työkaveriini, koska hän on minulle kiltti ja mukava ja saa minut nauramaan. Hänkin vaikuttaa pitävän minusta, mutta mitään ei ole tapahtunut, koska olemme molemmat varattuja. Samaan aikaan minua yrittää saada treffeille itseäni 7 vuotta nuorempi komea nuori mies, mutta en ole vielä lähtenyt, koska asun mieheni kanssa vielä yhdessä.
Että sellaista.
Kommentit (10)
Minä menisin ja ottaisin ilon irti siitä nuorukaisesta.
Muuten joo, mutta kun tunteet kohdistuu siihen työkaveriin. Toki ehkä sitä kautta pääsisin niistä tunteista eroon, jos löytäisin toisen mukavan miehen elämääni.
ap
Mitäs jos ihan ensiksi löytäisit itsellesi oman asunnon ja sen jälkeen voit alkaa pyörittämään miessirkusta?
Kun haluaisin jäädä tähän asuntoon, mutta mies ei muuta pois vaikka laittoi eron vireille. Eikä muutenkaan käyttäydy mitenkään niin, että olisimme eronneet.
ap
Niin että oot täys tolvana, vai???
Olet sinä kyllä ihana, kun työpaikan varattu mieskin haluaa pilluasi.
Vierailija kirjoitti:
Niin että oot täys tolvana, vai???
Tämä tuli mullekkin heti aloituksesta mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Kun haluaisin jäädä tähän asuntoon, mutta mies ei muuta pois vaikka laittoi eron vireille. Eikä muutenkaan käyttäydy mitenkään niin, että olisimme eronneet.
ap
lain mukaan saat puolet miehen asunnosta erossa, mutta se toinen puoli sinun tulee maksaa miehelle, jos jäät sinne asumaan
Tsemppiä. Se nuorempi mies olisi hyvä laastari. En siihen varattuun kyllä koskisi.
Jos miehesi on yhtään kuin exäni niin sitä saa mitä tilaa. Itseäni harmittaa se että itse en uskaltanut.
Menin turhaan enemmän rikki. Ja eheytymiseen menee loppuikä jos edes riittää.
Joo.