Älkää tuoko lapsia porealtaaseen!! Jouduin taas tänään hätyytellä pikkulapsia pois.
Ilmeisesti ehkä lasten äiti ja kaksi pienehkö lasta ilmestyi porealtaaseen. He alkoivat melskata ja sukellella.
Jouduin suorastaan huitomaan heitä pois, kuin itikoita.
Roiskutin kevyesti heidän päälle vettä ja huidoin käsillä. Sanoin, että hus menkää pois.
Äiti ja lapset katsoivat kummissaan ja äiti sanoi, että lähdetään tuonne toiseen altaaseen. Että ärsyttää.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kehitysvammainen ap? Kaikki ei ole sulla kotona.
Mun mielestä se lasten äiti vaikutti kehitysvammaiselta ja ne lapset tosi ärsyttäviltä ja huonotapaisilta. Onneks ap hätyytti ne pois, kun niiden äitiä ei kiinnostanut lapsiaan vahtia.
Tyhmyys on lisääntymisen edellytys, ja väestön ÄO laskeekin koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
minä kyn aina kakalla porealtaassa. ihanan lämmintä vettä ja kukaan ei huomaa ennen kuin olen poistunut.
on nautinnollista ajatella kuinka jengi kylpee mun lämpimässä ulosteessa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kehitysvammainen ap? Kaikki ei ole sulla kotona.
Ihan tavallinen eläkeikää lähestyvä nainen. En pidä lapsista. Poreallas ei ole leikkipaikka.
Ap
Mene vanha lehmä piereskeleen poreita omaan ammeeseen.
t. minä vihaan VANHOJA pieru ämmiä
Minä VIHAAN meluisia huonotapaisia lapsiperheitä.
Eiköhän nää vanhat kurpat jo vois tutustua jo arkkunsa poreihin.
Sä oot sairas ap. Sun kaltaisia ei kaivata uimahalliin, eikä mihinkää muuallekaan.
Vierailija kirjoitti:
Sä oot sairas ap. Sun kaltaisia ei kaivata uimahalliin, eikä mihinkää muuallekaan.
Minä kaipaan! Olisin mielelläni ollut häätämässä terrroristeja pois altaasta ap:n apuna.
No eiks sua yhtään ihmetyttäny siinä vaiheessa, kun ne tuli sun tontille tai kotiin? Vai miten se sinne sun porealtaaseen oikein joutui?