Älkää tuoko lapsia porealtaaseen!! Jouduin taas tänään hätyytellä pikkulapsia pois.
Ilmeisesti ehkä lasten äiti ja kaksi pienehkö lasta ilmestyi porealtaaseen. He alkoivat melskata ja sukellella.
Jouduin suorastaan huitomaan heitä pois, kuin itikoita.
Roiskutin kevyesti heidän päälle vettä ja huidoin käsillä. Sanoin, että hus menkää pois.
Äiti ja lapset katsoivat kummissaan ja äiti sanoi, että lähdetään tuonne toiseen altaaseen. Että ärsyttää.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Oletko kehitysvammainen ap? Kaikki ei ole sulla kotona.
Ihan tavallinen eläkeikää lähestyvä nainen. En pidä lapsista. Poreallas ei ole leikkipaikka.
Ap
Mitä itse teit. Tumputit vai hieroit klittaa?
AP:lta ei hyvää käytöstä mutta ei myöskään lapsilta ja äidiltä. Usein törmännyt tähän että annetaan lasten sukeltaa ja jopa hyppiä porealtaaseen. Sukellellessa osuvat muihin ja roiskivat.
Varmaan lasten äiti katsoi, että olet joku sekopää. Parempi siirtyä pois ennen ku tulee ongelmia. Saa ne lapsetkin porealtaassa olla :D
Vierailija kirjoitti:
Varmaan lasten äiti katsoi, että olet joku sekopää. Parempi siirtyä pois ennen ku tulee ongelmia. Saa ne lapsetkin porealtaassa olla :D
Saa, mutta ei riehua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kukahan se sekopää on? Lapsille kuri.
Porealtaassa ei sukellella. Säännöt ne on lapsillekin .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallinen eläkeikää lähestyvä nainen. En pidä lapsista. Poreallas ei ole leikkipaikka.
Ap
Mene vanha lehmä piereskeleen poreita omaan ammeeseen.
t. minä vihaan VANHOJA pieru ämmiä
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä se lasten äiti vaikutti kehitysvammaiselta ja ne lapset tosi ärsyttäviltä ja huonotapaisilta. Onneks ap hätyytti ne pois, kun niiden äitiä ei kiinnostanut lapsiaan vahtia.
Ei nyky lapsilla oo minkäänlaista kuria. Ravintoloissakaan ei saa syödä rauhassa ku pennut juoksee ja riehuu eikä vanhemmat komenna ollenkaan. Ei se ihme jos v*tuttaa kun näkee lapsiperheen tulevan syömään.
Varmaan ois ollut ap: n vika sit jos jorma- kerttu ois halkassut kallonsa porealtaan pohjaan.😅
Jos jossain pitää noudattaa sääntöjä niin se on uimahalli. Siellä voi joku hukkua tai loukkaantua jos riehutaan.
Mä aina älähdän ja kiroan kovaäänisesti kun lapsi potkaisee porealtaassa, ja kerron myös saaneeni potkun kuntoutettavaan polveeni. Tämä ei kyllä kultamussukoiden vanhempia yleensä kiinnosta mitenkään, koska mussukat ja mussukoiden oikeudet.
Olisit vaan pitänyt niitä pinnan alla.
Vierailija kirjoitti:
Mitä itse teit. Tumputit vai hieroit klittaa?
Monesti vedän käteen porealtaassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mene vanha lehmä piereskeleen poreita omaan ammeeseen.
t. minä vihaan VANHOJA pieru ämmiä
Minä VIHAAN meluisia huonotapaisia lapsiperheitä.
minä kyn aina kakalla porealtaassa. ihanan lämmintä vettä ja kukaan ei huomaa ennen kuin olen poistunut.
Parempi pysyä pois sellaisesta "porealtaasta" jossa lilluu vanhoja hiivasieni pilluja, voi jopa lapsilta näkö mennä.
Vierailija kirjoitti:
minä kyn aina kakalla porealtaassa. ihanan lämmintä vettä ja kukaan ei huomaa ennen kuin olen poistunut.
Sitä se islam teettää.