Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järkytys tälle illalle; yhden julkkisnaisen puoliso on minun ex.

Vierailija
23.01.2025 |

Googletin yhden julkkisnaisen tietoja ja yhtäkkiä oli edessä (lehtijutussa) hänen julkaisemiaan instakuvia. Olen tapaillut hänen miestään. Siis ennen omaa avioliittoani. Ja nyt aloin laskea vuosia, kun lehtijutussa mainittiin miten pitkään ovat olleet yhdessä, niin ei hemmetti, jos ne tiedot pitää paikkansa, niin ollaan ilmeisesti oltu jonkin aikaa päällekkäin suhteissa. Minulla oli silloin e-pillerit, ei muuta suojaa käytetty. Onko se exä kenties käynyt sen julkkisnaisen sängyssä ja sitten tullut minun luo. Hyi olkoon, alkoi etoa koko ajatus!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita seiskapäivään juttuvinkki 

Vierailija
2/12 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja mitä sitten? Sun aloituksesta päätellen ei ole ihmekkään että olet ex. Aika lapsellinen olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

V*tun h*ora!

Vierailija
4/12 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nuoruuden big love (olin toinen nainen) on viime päivinä paljon ollut julkisuudessa

Vierailija
5/12 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun nuoruuden big love (olin toinen nainen) on viime päivinä paljon ollut julkisuudessa

Mihin tuo loppui?

Vierailija
6/12 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tainnut silloin se mies tietää, että jonain päivänä paljastuu puolelle Suomea, miten pitkään ovat olleet yhdessä. Ei siis ollut tuore lehtijuttu, mutta ei vanhakaan. Tuli pettynyt olo. Itselläni on aina ollut periaate, että ensin lopetetaan vanha suhde ennen kuin aloitetaan uudessa. Vaikkei edes asuisi yhdessä, niin seurustelusuhde sitoo.

-ap

Vierailija
7/12 |
24.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita seiskapäivään juttuvinkki 

Ihan turhaa. Tuo on niin tavallinen tarina. Mies pyörittänyt kahta naista yhtä aikaa 

. so what? Mitä uutta kukaan tuosta löytää?

Vierailija
8/12 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Donald Trump?

Vierailija
9/12 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Donald Trump.

Oho! Tuo on oikeaa Seiska-kamaa. Trumpilla ollut suomalainen heila!

Vierailija
10/12 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tapailit? Ette kai te mitään exiä ole, jos ette seurustelleet vakavasti tai olleet avo/avioliitossa. 

Vierailija
11/12 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tainnut silloin se mies tietää, että jonain päivänä paljastuu puolelle Suomea, miten pitkään ovat olleet yhdessä. Ei siis ollut tuore lehtijuttu, mutta ei vanhakaan. Tuli pettynyt olo. Itselläni on aina ollut periaate, että ensin lopetetaan vanha suhde ennen kuin aloitetaan uudessa. Vaikkei edes asuisi yhdessä, niin seurustelusuhde sitoo.

-ap

Kai olet käynyt seksitautitesteissä?

Tämän takia aivan vähintään suhteen päättyessä tai uuden alkaessa tulisi testata. Moni saa tartunnan muka yksiavioisessa suhteessa. 

Vierailija
12/12 |
25.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Kai olet käynyt seksitautitesteissä?

Tämän takia aivan vähintään suhteen päättyessä tai uuden alkaessa tulisi testata. Moni saa tartunnan muka yksiavioisessa suhteessa. 

Näin. Väestöliitto julkaisi vastikään tutkimuksen, jonka mukaan yllättävän moni on pettänyt nykyisessä suhteessaan - miehet kaksi kertaa niin usein kuin naiset. Sitten ihmetellään, kun tippuri leviää.