Lapsi kysyu että miksi siinä videolla lauletaan "Ich komme"
Kommentit (49)
Ja jälleen ku tullee, se huutaa mulle
(Ich komme, ich komme)
Enkä mä voi ku vaa parkuu: "Ich komme"
(Ich komme, ich komme)
Ja me yhessä tullaan ja ollaan sillee
(Ich komme, ich komme)
Tälläst se on ku lovveen lankee
"Minä sanon teille: hän toimittaa heille oikeuden pian. Kuitenkin, kun Ihmisen Poika tulee, löytäneekö hän uskoa maan päältä?" Luuk. 18:8
"Ja silloin Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla, ja silloin kaikki maan sukukunnat parkuvat; ja he näkevät Ihmisen Pojan tulevan taivaan pilvien päällä suurella voimalla ja kirkkaudella." Matt. 24:30
Let go ja anna tapahtuu
Baby, anna ittes ja mukaan tuu
Tähdet sun silmis, ja mä sun pääl
Baby, ansaitset kaiken hyvän tääl
"Mutta kun nämä alkavat tapahtua, niin rohkaiskaa itsenne ja nostakaa päänne, sillä teidän vapautuksenne on lähellä." Luuk. 21:28
"Seuraa sinä minua, ja anna kuolleitten haudata kuolleensa". Matt. 8:22
"Totisesti, totisesti minä sanon teille: te saatte nähdä taivaan avoinna ja Jumalan enkelien nousevan ylös ja laskeutuvan alas Ihmisen Pojan päälle." Joh. 1:51
"Taivasten valtakunta on verrattava mieheen, joka kylvi hyvän siemenen peltoonsa." Matt. 13:24
"Hyvän siemenen kylväjä on Ihmisen Poika." Matt. 13:37
Let go ja anna tapahtuu
Baby, voit viel ittees rakastuu
Tähdet sun silmis ja mä sun pääl
Baby, ansaitset kaiken hyvän tääl
"Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi" Matt. 22:39
Erikan joulun kirkkokonserttia odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vastaan tietysti että siinä lauletaan minä tulen. Ei siinä ole mitään kaksimielistä lapsen mielestä. Tulla on ihan normaali verbi.
Saksassa lapset sanovat tämän tästä ich komme. Koska silloin he tulevat esim kotiin koulusta. Eli se kaksimielisyys on pervojen aikuisten aivoissa.
Vierailija kirjoitti:
Vastaan tietysti että siinä lauletaan minä tulen. Ei siinä ole mitään kaksimielistä lapsen mielestä. Tulla on ihan normaali verbi.
Ei nyt saa suoraan valehdella kuitenkaan, kun ei tuossa olla mihinkään paikkaan tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sanot, kun lapsi kysyy, että miksi se sukkula lähtee laulussa venukseen?
Riittää kun sanoo, että lauvat tyhmiä, kun ovat naisia isolla H-lla.
Vierailija kirjoitti:
Että täti laulaa haluavansa jäätelöä.
Miksi pitää valehdella? Siinähän lauletaan, että minä tulen. Lapselle tuo vastaus riittää!
Erika on reipas emäntä.Mitäs selittää, sanot että et ymmärrä Saksaa tms.)) Koko ajan äitikin huutaa; Minä tulen, esimerkiksi auttaan läksyissä, kaupasta, töistä, vessasta...
Meillä kysyttiin että miksi vain miehet joutuu armeijaan ja sotaan. Tippa tulee linssiin kun toisaalla opetat että kaikki on tasavertaisia, mutta sitten ei olekkaan ja sitten pojan hämmentynyt ilme. Aivan kamalaa.
Ja ennen ku tullee, se huutaa mulle
(Ich komme, ich komme)
Ja siihen mä kajautin kovvaa: "Ich komme"
(Ich komme, ich komme)
Ja me yhessä tullaan ja ollaan sillee
(Ich komme, ich komme)
Tälläst se on ku lovveen lankee
(Wunderbar)
"Huutavan ääni kuuluu erämaassa: 'Valmistakaa Herralle tie, tehkää polut hänelle tasaisiksi'." Matt. 3:3
"Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan." Joh. 14:23
"Sehän tässä on ihmeellistä, että te ette tiedä, mistä hän on, ja kuitenkin hän on avannut minun silmäni." Joh. 9:30
Mä oon Erika, hauska tavata
Ja tanssin sun kaa vaik häävalssin, mut nakuna
"Taivasten valtakunta on verrattava kuninkaaseen, joka laittoi häät pojallensa." Matt. 22:2
"Ja he olivat molemmat, mies ja hänen vaimonsa, alasti eivätkä hävenneet toisiansa." 1. Moos. 2:25
Mä oon Erika
Sus on staminaa
Iske mut uudestaan
Käy kii mun pakaraan
Ja ku haluut taas lovvee, huuda: "Encore"
Ja baby, ich komme
Stamina tarkoittaa kestävyyttä ja voimaa.
"Mutta kaikille, jotka ottivat hänet vastaan, hän antoi voiman tulla Jumalan lapsiksi, niille, jotka uskovat hänen nimeensä." Joh. 1:12
"Mutta minä sanon teille: älkää tehkö pahalle vastarintaa; vaan jos joku lyö sinua oikealle poskelle, käännä hänelle toinenkin." Matt. 5:39
"Minä sanon sinulle: ei seitsemän kertaa, vaan seitsemänkymmentä kertaa seitsemän." Matt. 18:22
"Sallikaa lasten tulla minun tyköni älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan valtakunta." Luuk. 18:16