Työnantajan velvollisuus puuttua rikolliseen toimintaan
Mikä on työnantajan velvollisuus puuttua työntekijää kohtaan tehtyyn rikolliseen toimintaan esim. työturvallisuuteen vedoten?
Kommentit (8)
"Työnantajan tulee huolehtia työntekijöiden turvallisuudesta ja terveydestä työssä". Rikollisen toiminnan laadusta riippuu mitkä ovat työnantajan tarkemmat velvollisuudet puuttua asiaan.
No nyt on kyllä aika vaikee..
Voitko vähän avata että mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
"Työnantajan tulee huolehtia työntekijöiden turvallisuudesta ja terveydestä työssä". Rikollisen toiminnan laadusta riippuu mitkä ovat työnantajan tarkemmat velvollisuudet puuttua asiaan.
Aivan, tapahtuiko näin v.2021?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan, tapahtuiko näin v.2021?
kyllä myös vuonna 2021 sekä myöskin 2022, 2023 ja jopa 2024. Saa nähdä käykö tänäkin vuonna vai onko jo käynyt.
Meil siitä ei oo tietoakaan. Ykskin niistä vaan vähätteli, ku just ennen joulua ollut perjantai eräs hullu tökkäs mua melkein oikeaan silmään, siitä jäi jälki, joka näkyy pikkuisen vieläkin, eikä tää tehnyt mitään ! Ne vaan NS siirtää sen kiusaajan pois kiusatun luota. Ei sen enempää ! Kyllä KIUSAAJAN KUULUU SAADA POTKUT JA elinikäinen porttikielto töihin, kouluun yms, missä tää kiusaaminen on tapahtunut ! Se ei ole oikein, että aina MÄ OON SE KIUSATTU SIELLÄ !!!!!! SE oli jo 2. kerta !!!!! Toinen ihminen oli aiemmin lyönyt mua syyttä päähän !!!!!!!!!! Muka sokea ukko......sokean silmät ovat IHAN ERILAISET, KUIN SILLÄ HULLULLA ON !!!!!! Olen nähnyt. Ja ei voi olla sokea oikeesti, jos näkee kutoa mattoa kangaspuilla pienen Valon kera, JA katsoa omaa PIENTÄ puhelintaan !!!! Se o sellainen vanhan mallinen......varmaan jotaki 20 vuotta vanha.
?