Voiko lapsille antaa ruoaksi pelkkää puuroa ja vettä, muuhun ei ole varaa hallituksen leikkauksien jälkeen?..
Mulla jää 20€ kuussa lapsen ruokaan, kiitos hallitus ja kela! 😭
Kommentit (120)
Lapset huostaan tuollaisilta sossunpummeilta
AP, lopeta jo hyvä ihminen tuo höpötys ja käytä sekin aika itsesi kehittämiseen tai lapsen kanssa puuhasteluun ja vaikka ulkoiluun. Tai tee työhakemuksia. Et ole todesta otettava lainkaan ja vaikka kuinka valitat täällä, on tämä väärä foorumi.
Yli varojen on jo eletty ennen leikkauksia tai ihan äärirajoilla jos heti leikkaukset suistaa koko sakin raiteiltaan.
Ensimmäisenä kiireen vilkaa olisi pitänyt lähteä tukirajoihin hyväksyttävään asuntoon.
Onko Konala saanut lapsia yhtäkkiä ja pyytämättä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puppa👴🏻💜 auttaa ei hätää!
Jos pääsee lapsiin käsiksi
Hyi, onko Tuomas sellainen mies?
EI TAAS VINKUJA .....POISTOON TÄMÄ VIESTIKETJU
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puppa👴🏻💜 auttaa ei hätää!
Jos pääsee lapsiin käsiksi
Hyi, onko Tuomas sellainen mies?
En tiedä, sairas monella tavalla. Ainakin käyttää naisia hyväksi. Kertoi miten maniapäissään kiusasi maksullisia naisia. Oksennus mikä tyyppi 🤮
Myy lapsesi vaikka Saudi Arabiaan lapsi orjiksi ja ala itse huoraamaan
Nettitrolli on usein narsisti, psykopaatti tai sadisti. Aloittaja, eli puppatrolli/tumppi on kaikkea noita.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siinä vaiheessa olisi kannattanut miettiä kun harrastit seksiä ilman ehkäisyä että onko varaa hankkia lapsia.
Ap nyt on jankuttava trolli, mutta en mä ainakaan tiennyt lasta exän kanssa yrittäessä, että tulee ero ja olen työtön. Tukien varassa piti elää, mutta ruokaa meillä oli silti. En ole enää 12 vuoteen saanut toimeentulotukea vaan olen ollut työelämässä täysipäiväisesti sen jälkeen kun valmistuin lähihoitajaksi. Pian valmistun sairaanhoitajaksi.
Mun pointti siis se, että elämäntilanteet voi muuttua monesta syystä. Lapsen saadessa voi olla asiat hyvin, mutta kaikkea voi tapahtua.
Vierailija kirjoitti:
Myy lapsesi vaikka Saudi Arabiaan lapsi orjiksi ja ala itse huoraamaan
Elaisa on enimmäkseen äidillään ja miesten seksipalveluita harvemmin ostetaan.
Dorka. Olisit funtsinu ku duunasit kakaroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan siinä vaiheessa olisi kannattanut miettiä kun harrastit seksiä ilman ehkäisyä että onko varaa hankkia lapsia.
Ap nyt on jankuttava trolli, mutta en mä ainakaan tiennyt lasta exän kanssa yrittäessä, että tulee ero ja olen työtön. Tukien varassa piti elää, mutta ruokaa meillä oli silti. En ole enää 12 vuoteen saanut toimeentulotukea vaan olen ollut työelämässä täysipäiväisesti sen jälkeen kun valmistuin lähihoitajaksi. Pian valmistun sairaanhoitajaksi.
Mun pointti siis se, että elämäntilanteet voi muuttua monesta syystä. Lapsen saadessa voi olla asiat hyvin, mutta kaikkea voi tapahtua.
Kaikenlaista voi tapahtua, mutta aloitus on palstan jankkaajatrollin täysin keksitty tarina. Vaikka olisi mitkä tilanteet, niin äidit ja isät keksii lapselleen muutakin ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaista voi tapahtua, mutta aloitus on palstan jankkaajatrollin täysin keksitty tarina. Vaikka olisi mitkä tilanteet, niin äidit ja isät keksii lapselleen muutakin ruokaa.
Niinhän mä kirjoitinkin, että ap on jankuttava trolli. Mä vain vastasin tuolle yhdelle, että mitä todellisuus voi olla. Jotkut kun oikeasti ajattelee, että elämäntilanteet ei voi muuttua ja tukien varaan ei ole vaaraa joutua.
miksi ne lapset pitäisi kelan rahoilla elättää?
mene töihin ja elätä itse lapsesi!