Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko lapsille antaa ruoaksi pelkkää puuroa ja vettä, muuhun ei ole varaa hallituksen leikkauksien jälkeen?..

Vierailija
23.01.2025 |

Mulla jää 20€ kuussa lapsen ruokaan, kiitos hallitus ja kela! 😭

Kommentit (120)

Vierailija
61/120 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ne lapset pitäisi kelan rahoilla elättää?

mene töihin ja elätä itse lapsesi!

Vierailija
62/120 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset huostaan tuollaisilta sossunpummeilta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/120 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puppiss

Vierailija
64/120 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, lopeta jo hyvä ihminen tuo höpötys ja käytä sekin aika itsesi kehittämiseen tai lapsen kanssa puuhasteluun ja vaikka ulkoiluun. Tai tee työhakemuksia. Et ole todesta otettava lainkaan ja vaikka kuinka valitat täällä, on tämä väärä foorumi.

Vierailija
65/120 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli varojen on jo eletty ennen leikkauksia tai ihan äärirajoilla jos heti leikkaukset suistaa koko sakin raiteiltaan.

Ensimmäisenä kiireen vilkaa olisi pitänyt lähteä tukirajoihin hyväksyttävään asuntoon.

Vierailija
66/120 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Konala saanut lapsia yhtäkkiä ja pyytämättä?

Vierailija
67/120 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puppa👴🏻💜 auttaa ei hätää!

Jos pääsee lapsiin käsiksi

Hyi, onko Tuomas sellainen mies?

Vierailija
68/120 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI TAAS VINKUJA .....POISTOON TÄMÄ VIESTIKETJU

Vierailija
69/120 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puppa👴🏻💜 auttaa ei hätää!

Jos pääsee lapsiin käsiksi

Hyi, onko Tuomas sellainen mies?

En tiedä, sairas monella tavalla. Ainakin käyttää naisia hyväksi. Kertoi miten maniapäissään kiusasi maksullisia naisia. Oksennus mikä tyyppi 🤮

Vierailija
70/120 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapa ittes vtun saasta elukka

Vierailija
71/120 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myy lapsesi vaikka Saudi Arabiaan lapsi orjiksi ja ala itse huoraamaan

Vierailija
72/120 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasu pois

Vierailija
73/120 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettitrolli on usein narsisti, psykopaatti tai sadisti. Aloittaja, eli puppatrolli/tumppi on kaikkea noita.

Vierailija
74/120 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siinä vaiheessa olisi kannattanut miettiä kun harrastit seksiä ilman ehkäisyä että onko varaa hankkia lapsia.

Ap nyt on jankuttava trolli, mutta en mä ainakaan tiennyt lasta exän kanssa yrittäessä, että tulee ero ja olen työtön. Tukien varassa piti elää, mutta ruokaa meillä oli silti. En ole enää 12 vuoteen saanut toimeentulotukea vaan olen ollut työelämässä täysipäiväisesti sen jälkeen kun valmistuin lähihoitajaksi. Pian valmistun sairaanhoitajaksi. 

Mun pointti siis se, että elämäntilanteet voi muuttua monesta syystä. Lapsen saadessa voi olla asiat hyvin, mutta kaikkea voi tapahtua.

Vierailija
75/120 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myy lapsesi vaikka Saudi Arabiaan lapsi orjiksi ja ala itse huoraamaan

Elaisa on enimmäkseen äidillään ja miesten seksipalveluita harvemmin ostetaan.

Vierailija
76/120 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dorka. Olisit funtsinu ku duunasit kakaroita.

Vierailija
77/120 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄÄLIÖ.

Vierailija
78/120 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siinä vaiheessa olisi kannattanut miettiä kun harrastit seksiä ilman ehkäisyä että onko varaa hankkia lapsia.

Ap nyt on jankuttava trolli, mutta en mä ainakaan tiennyt lasta exän kanssa yrittäessä, että tulee ero ja olen työtön. Tukien varassa piti elää, mutta ruokaa meillä oli silti. En ole enää 12 vuoteen saanut toimeentulotukea vaan olen ollut työelämässä täysipäiväisesti sen jälkeen kun valmistuin lähihoitajaksi. Pian valmistun sairaanhoitajaksi. 

Mun pointti siis se, että elämäntilanteet voi muuttua monesta syystä. Lapsen saadessa voi olla asiat hyvin, mutta kaikkea voi tapahtua.

Kaikenlaista voi tapahtua, mutta aloitus on palstan jankkaajatrollin täysin keksitty tarina. Vaikka olisi mitkä tilanteet, niin äidit ja isät keksii lapselleen muutakin ruokaa.  

Vierailija
79/120 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaista voi tapahtua, mutta aloitus on palstan jankkaajatrollin täysin keksitty tarina. Vaikka olisi mitkä tilanteet, niin äidit ja isät keksii lapselleen muutakin ruokaa.  

Niinhän mä kirjoitinkin, että ap on jankuttava trolli. Mä vain vastasin tuolle yhdelle, että mitä todellisuus voi olla. Jotkut kun oikeasti ajattelee, että elämäntilanteet ei voi muuttua ja tukien varaan ei ole vaaraa joutua.

Vierailija
80/120 |
23.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi