Miksi mies ei osaa ottaa vastaan lahjoja?
Olen huomannut, että mun miehelle on jotenkin vaikeaa saada lahjoja, joulu-tai syntymäpäivälahjoja. On jotenkin vaikeana, eikä myöskään näytä että arvostaisi lahjoja. Vaikka olisi ihan hyviä, ei esim kohtuuttoman kalliita lahjoja. Minusta tuo on loukkaavaa. Siinä on varmaan joku kumma psykologinen juttu, että ei voi ottaa vastaan? Mies muutenkin on sanonut että tuntee helposti olonsa jotenkin arvottomaksi tms. Onko muilla tällaisia läheisiä?
Kommentit (24)
Se on se nuoruus. Minulle kelpaa lahjat, kehut ja huolenpito.
Tänne mulle heti kaikki nyt.
🤣🤣🤣
Ei meillä ole mitään arvottomuuden tunteita eikä tarvita lahjoja. Tulisi vain ihan tarpeetonta roinaa kaappeihin. Juhlapäiviä juhlistetaan hakemalla jotain noutoruokaa ja Alkosta palanpainiketta. 😊🍕🍹🥂Aiemmin käytiin ravintolassakin mutta iän myötä kotoilu omassa rauhassa on kivempaa.
Kai se on vähän iän mukaan ja tapauskohtausta lahjojen saamiset ja antamiset, ja sekin aikakausi koska sellainen käy tarpeettomaksi kun ihmisillä on kaikkea ja ihan kaikki ei enää kelpaa. Sitten keksitään jotain muuta yhteistä iloa kuten meilläkin.
Osaamme käyttäytyä, olemme sivistyneitä...
En osaa. Mies haluaa viedä lahjan isälleen. Mikä sitten olisi tapa joka ei vaivaisi häntä. Mies ojentaa lahjan, joten minä en ole tätä antoprosessia pilaamassa.