Mia 35, meikkaa ja pukeutuu pepputrikoisiin kuntosalilla
https://www.iltalehti.fi/treeni/a/1ec97095-01e8-478a-beb0-1434f8951a4c
Ja se ärsyttää muita. Taas tälläinen täysin turha kirjoitsu. Saipahan tämäkin Mia, 35 oman tähtihetkensä julkisuudessa.
Kommentit (475)
Vierailija kirjoitti:
Kunnioita itseäsi ja miehiä eli älä pue enää persetrikoita.
Puen, koska tykkään niistä. Mitä hittoa se kuuluu kenellekään. Mulla on hyvä kroppa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka uskaltaa avata ensimmäisenä salin jonne ei tulla persetrikoissa tai herutteluvaatteissa?
Kyllä näitä on. Ne on sellaisia, missä ihmiset treenaa oikeasti, eikä Instagramin kuvia ja miesten huomiota varten.
Mulla on persetrikoot, enkä kuvaa itseäni. Miten voi häiritä noin paljon toisten pukeutuminen?
Salilla se nimenomaan häiritsee. Pieni tila jossa joutuu välttämättä katsomaan ja kauhistumaan.
Älä katso. Keskity vaikka omaan tekemiseen? Keski-ikäinen läski mielensäpahoittaja? 😅
Väärin meni. Luuletko oikeasti että kaikki miehet tykkää katsoa puoli alastomia naisia sal
Teeppari + persetrikoot= puoli alaston?
Mulla on kyllä paita päällä.
Muistatteko kasarilla kun oli alla pyöräilyshortsit ja sen päälle vedettiin uimapuvun tapainen korkeavyötäröinen jumpsuit? Sitten monesti vielä flashdance säärystimet. Persehiki ei hassu kun tosiaan alla oli nämä sortsit😉.
Vierailija kirjoitti:
On se jännä miten kunnostaan huolehtiva ja rohkeasti pukeutuva nainen aiheuttaa kiukkua av-mammoissa.
Ottakkaa vaan pari suklaalevyä mukaan ja upotkaa sinne sohvan uumeniin, jos se helpottaisi oloa.
Hän ei ole aiheuttanut kiukkua kenessäkään muussa kuin teissä papparaisissa.
Tänään oli salilla nainen alusvaatteissa. Eli alkaa sitä jo tottua kaikenlaiseen. Tykkään pukeutua melko peittävästi, koska olen ujo.
Kukin tyylillään.
Erittäin hyvä runko muijalla kuvassa! Kasvot ei kauniit vaan ok. Mutta niin kuuma body.
Muistatteko, kun ennen kenelläkään ei ollut bakteerivaginoosia? Koko diagnoosi tuli tuossa 20 v sitten.
Mistäköhän johtuisi?
Ettei vaan olisi likaiset ja hikiset stringit, pyllyhousut, karvojen ajelut sun muut.
Näiden takia syödään valtavasti antibioottikuureja.
Vierailija kirjoitti:
Muistatteko, kun ennen kenelläkään ei ollut bakteerivaginoosia? Koko diagnoosi tuli tuossa 20 v sitten.
Mistäköhän johtuisi?
Ettei vaan olisi likaiset ja hikiset stringit, pyllyhousut, karvojen ajelut sun muut.
Näiden takia syödään valtavasti antibioottikuureja.
Ja sitten sinne työnnetään nykysin kaikkea shaissea :D
Mm... eritefetissit, ruokafetissit...
Hauska ketjua lukiessa huomata, miten vähä miehille riittää. Ketju täyttyy kroppaa ihailevista kommenteista, vaikka kyseessä on aivan peruskroppa.
Jokaisella salilla käy tuollaisia kymmenittäin, isoilla saleilla sadoittain.
Välillä miehiä kritisoidaan kovista vaatimuksista, mutta ei tässä ketjussa ole rima korkealla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän hänellä on hyvä kroppa. Toki se herättää närää, että jotkut pitää huolta itsestään. Näkee tälläkin palstalla.
Salilla jossa käyn, käy monenlaista porukkaa. Ketä kiinnostaa toisten pukeutuminen noin paljon??
Niin on. Aika harvassa varmasti herättää närää. Asia, jota mä ihmettelen, on tämä vartalon seksuaalisen esittelyn kulttuuri. Esim. tuohon juttuun oli upotettu video hänen pakaratreenistään. Haluaisin tietää, mitä hän tai joku muu ihminen ajattelee, kun julkaisee sellaista materiaalia. Sen tarkoitushan on kiihottaa seksuaalisesti. Miten he mahtavat nähdä tuon toiminnan, miten kokevat limaiset kommentit jne.
No ei se kyllä kiihota 🙄
Jutussa tulee selkeästi esille, että saa kommentteja somessa...salilla ei ketään kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän hänellä on hyvä kroppa. Toki se herättää närää, että jotkut pitää huolta itsestään. Näkee tälläkin palstalla.
Salilla jossa käyn, käy monenlaista porukkaa. Ketä kiinnostaa toisten pukeutuminen noin paljon??
Niin on. Aika harvassa varmasti herättää närää. Asia, jota mä ihmettelen, on tämä vartalon seksuaalisen esittelyn kulttuuri. Esim. tuohon juttuun oli upotettu video hänen pakaratreenistään. Haluaisin tietää, mitä hän tai joku muu ihminen ajattelee, kun julkaisee sellaista materiaalia. Sen tarkoitushan on kiihottaa seksuaalisesti. Miten he mahtavat nähdä tuon toiminnan, miten kokevat limaiset kommentit jne.
No ei se kyllä kiihota 🙄
Ejkä ei just sinua, mutta ei tuo takapuolen kuvaaminen mitään muuta ole kuin seksualisointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei se kyllä kiihota 🙄
Ejkä ei just sinua, mutta ei tuo takapuolen kuvaaminen
Miksi ihmiset edes kiihottuu pyllystä? Siellä on vaan kakkareikä!
Vierailija kirjoitti:
Hankkikaa elämä :)
Mielenkiintoinen kommentti. Tässähän kommentoidaan lehtijuttua. Eikö lehtijuttuja saisi kommentoida, vai mitä tarkoitat? Eikös tuo jutun henkilö ole somessakin, missä julkaisee treenikuvia ja -videoita?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset on kateellisia jos toinen nainen on kaunis ja normaalipainoinen. Miksi naisten välinen ystävyys on näin toksista? Naiset pyrkii tekemään ylipainosta normaalin asian ja jos joku on normaalipainoinen tai jopa hoikka niin nämä pullukkanaiset käyvät haukkumaan.
Olen hoikka ja treenaan päivittäin. Kukaan nainen ei arvostele eikä hauku minua :)
Miehille tämä itsetunnon päälle ottaa.
Oikeasti väität, että tämä haukkuisketju on Mian masinoiva.
Täytynee lähteä silmälääkärin. Luin nimittäin ensin että:
Mies 35, meikkaa ja pukeutuu pepputrikoisiin kuntosalilla
"Miksi ihmiset edes kiihottuu pyllystä? Siellä on vaan kakkareikä!"
Monelle takapuoli on hyvin seksuaalinen asia.
Väärin meni. Luuletko oikeasti että kaikki miehet tykkää katsoa puoli alastomia naisia salilla?